Работа Офис Администратор в Слънчев бряг

1 нови обяви за работа

  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    За наш клиент, голям и реномиран 4* хотел на Слънчев бряг, търсим организиран и комуникативен Асистент Фронт Офис, който ще отговаря за по...

    22 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

АСИСТЕНТ/КА ФРОНТ ОФИС С НЕМСКИ ЕЗИК

ЕРНИК EООД
location_on к.к. Слънчев бряг

icon 1,800 лв ~ 2,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


За наш клиент, голям и реномиран 4* хотел на Слънчев бряг, търсим организиран и комуникативен Асистент Фронт Офис, който ще отговаря за посрещането и настаняването на гости, администрирането на резервации и предоставянето на отлично обслужване.

Подходящият кандидат трябва да има добри комуникационни умения, владеене на немски и английски езици и умение за работа с компютър.

ОСНОВНИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЩЕ ВКЛЮЧВАТ:

  • Посрещане и регистриране на гости
  • Обработка на резервации и административни задачи
  • Отговаряне на запитвания по телефон и имейл
  • Съдействие при различни клиентски нужди
  • Поддържане на отчетност и работа със специализиран софтуер
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДЛОЖИМ:
  • ЦЕЛОГОДИШНА РАБОТА
  • Отлично възнаграждение
  • РЗ 1800 лв НЕТО ,ЦЕЛОГОДИШНА РАБОТА
  • Динамична и приятелска работна среда
  • Възможности за развитие и допълнителни обучения
  • Осигуряване на храна и настаняване (ако не сте от района)
Опит като Администратор е достатъчен!

Ако проявявате интерес, изпратете автобиография с актуална снимка.

УСЛУГИТЕ НА АГЕНЦИЯ „ ЕРНИК“ КЪМ ТЪРСЕЩИТЕ РАБОТА ЛИЦА СА НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНИ.

Кандидатите могат да кандидатстват лично с автобиография и снимка на посочения адрес: гр. Бургас, ул. “Константин Фотинов“1,офис 1

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Удостоверение за посредническа дейност в Р.България № 2632 от 08.10.2018 гoдина

Средна заплата за сектора


1,800 лв ~ 2,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

4,900 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.