Работа Офис Администратор в Габрово

2 нови обяви за работа

  • icon 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни отговорности и задължения: Подпомага дейността на служителите на компанията; Водене, организация и съхранение на служебна доку...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Посредническата услуга за кaндидата за работа е безплатна!!! Интервюто ще се проведе във вторник 11.02.2025 г.в офиса на фирмата само с одобрен...

    07 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис сътрудник

ТЕХНОМАТ-МЕРКУРИЙ EООД
location_on с. Габрово

icon 1,800 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Основни отговорности и задължения:
  • Подпомага дейността на служителите на компанията;
  • Водене, организация и съхранение на служебна документация в хартиен и електронен вид;
  • Изготвяне на документи от различен вид за нуждите на ръководството;
  • записват, обработват, сортират, класифицират и попълват информация;
  • използват копирни и други офис машини;
  • подготвят документи и кореспонденция с рутинен характер;
Изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование: Висше; 2. Езикови познания: Ползването на англ.език е предимство. 3. Компютърна грамотност: Добра компютърна грамотност - MS Office пакет (Excel, Word), Internet; 4. Професионални качества: Умения за работа в екип, Инициативност и адаптивност, Умения за приоритизиране на поставените задачи, Експедитивност и прецизност при изпълнение на служебните задължения; Опит на сходна позиция е съществено предимство; 5. Личностни качества: Комуникативност, умения за работа в екип, лоялност, отговорност, организираност, енергичност, експедитивност и прецизност при изпълнение на служебните задължения;

Ако проявявате интерес към обявената позиция, моля изпратете актуална автобиография и снимка. Само с одобрените по документи кандидати ще се проведе интервю.

Средна заплата за сектора


1,800 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.