Работа Отчетник Счетоводство в Шумен

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „ЕДЕА“ е новият бранд на компанията „ЕГЕ ГРУП” ООД, която зaпочва своето развитие още преди 32 години и днес успешно управлява повече от...

    11 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Отчетник счетоводство

ЕДЕА РИТЕЙЛ АД
location_on гр. Шумен

icon 1,320 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


„ЕДЕА“ е новият бранд на компанията „ЕГЕ ГРУП” ООД, която зaпочва своето развитие още преди 32 години и днес успешно управлява повече от 10 свои обектa и фирмени офиси на територията на градовете София, Шумен, Разград, Хитрино, Русе.

Нашият екип се състои от повече от 220 човека – изключителни професионалисти и иноватори с богат практически опит, силна мотивация, желание за развитие. Всички те спомагат за постоянното и устойчиво развитие на компанията.

Фирма „ЕДЕА РИТЕЙЛ“ АД Ви кани да се присъедините към нашия екип като Отчетник, счетоводство в офиса ни в град Шумен.

Изисквания към Кандидата:

  • Подходящо образование – средно/висше;
  • Компютърна грамотност – MS Office;
  • Работа с офис техника;
  • Готовност за работа в екип;
  • Умения за водене на кореспонденция, лоялност и отговорност;
  • Опит на подобна позиция е предимство;
Отговорности:
  • Работа със складов софтуер;
  • Сътрудничесто с доставчици;
  • Осигуряване на правилно ценообразуване;
  • Създаване/редактиране кодове на артикули;
  • Работа с първични счетоводни документи;
  • Добра организация на работа;
Ние предлагаме:
  • Възможност за професионална реализация и развитие в компания с водещи позиции в своята област;
  • Дългосрочна заетост и сигурност на работното място;
  • Динамична работна среда в екип от млади, ентусиазирани и успешни професионалисти;
  • Много добри работни условия;
Документи за кандидатстване - подробна автобиография, придружена със снимка и референции (ако имате такива). Само одобрени по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю!

Предоставените от Вас данни са лични и попадат по специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. Фирмата се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.

Средна заплата за сектора


1,320 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

3,900 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.