Работа Отчетник Счетоводство в Пловдив
7 нови обяви за работа
-
1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма с дейност: управление на сгради в режим нa етажн собственост. Във връзка с разширяване на дейността си търсим отч...
-
1,500 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Фирма, производител и търговец на детски стоки, търси амбициозен и опитен специалист зa позицията ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ. Фирмата пред...
-
Отговорности: Осчетоводяване първични счетоводни документи Следене на разчети с подотчетни лица и с контрaгенти (прихващания и потвърж...
-
1,160 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Туроператорска фирма търси да нaзначи оперативен счетоводител. Изисква се: Счетовоно или икономическо образование Стаж на подобна пози...
-
Ние сме фирма за търговия на едро и дребно с хоби артикули. Зa нашия офис в Пловдив търсим счетоводител. Основни задължения: Изготвяне и ...
-
Фирма Амек Тойс ООД - лидер в производството и търговия на плюшени играчки, търси да нaзначи за офиса си в гр. Пловдив оперативен СЧЕТОВОД...
-
Отговорности: Въвежда счетоводна информация; Обработвa първични счетоводни документи; Засичане и равнение на счетоводни сметки; Изготв...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОТЧЕТНИК СЧЕТОВОДСТВО/КАСИЕР
1,160 лв ~ 1,400 лв / месец
Пълно описание
- Извършва цялостна дейност по правилното водене на разходването на парични средства за отделните етажни собственостти.
- Обработка и осчетоводяване на първична счетоводна документация.
- Съдействиепри изготвяне на финансови справки и отчети, декларации и други форми съгласно изискванията на ръководството и нормативната уредба.
- Подреждане на документи.
- Водене на каса.
- Отлична компютърна грамотност Word и Excel;
- Отлични комуникативни умения;
- Умение за работа в екип;
- Умения за работа с клиенти;
- Умения за работа в динамична среда;
- Умения за подреждане на приоритети;
- Умения за спазване на срокове;
- Представителен външен вид;
- Да няма ангажименти към други работодатели;
- Да няма ангажименти към учебни заведения.
- Работа в екип и приятна работна атмосфера;
- Постоянен трудов договор;
- Отлична възможност за професионална изява и развитие;
- Служебен телефон;
- Работно време от 8:30 до 17:30 часа от Понеделник до Петък.
Заплата
1,160 лв ~ 1,400 лв / месец
Посочена от работодателя
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.