Работа Отговорник Склад в Столник
1 нови обяви за работа
-
Заместник ръководител склад (deputy warehouse manager), с. столник, общ. елин пелин
Billaс. Столник
Заместник ръководител склад (Deputy Warehouse Manager), с. Столник, общ. Елин Пелин "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично разви...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
"Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Европа. Наша цел е да доставяме разнообразни, свежи и висококачествени продукти – само най-доброто за нашите клиенти!
Ние сме утвърдена международна компания, която се грижи за своите служители. При нас всеки има възможност да се развива и да учи нови неща. Работата в БИЛЛА е динамична и разнообразна – никога не е скучно!
За нашия отдел Логистика в с. Столник, общ. Елин Пелин, търсим мотивиран и отговорен кандидат за позицията:
Заместник ръководител склад (Deputy Warehouse Manager)
ТВОИТЕ ЕЖЕДНЕВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЩЕ ВКЛЮЧВАТ:
- Подпомагане на ръководителя на склада в управлението на ежедневните операции и осигуряване на ефективност и точност в изпълнението на процесите;
- Съдействие за продължителното подобряване и успешно функциониране на съоръжения, процеси, опаковане и продукти съвместно с вътрешни и външни отдели;
- Гарантиране на подредена, чиста и сигурна складова среда;
- Следене за оптимално планиране и контрол върху усвояването на всички ресурси в сферата на логистиката;
- При необходимост участие във воденето на преговори и договарянето на всички логистични разходи (наем, транспорт, доставка на логистични услуги и др.), съобразно интересите на БИЛЛА България ЕООД;
- Контрол върху спазването на вътрешно-фирмените стандарти, правила и трудова дисциплина във всички складови отдели;
- Подпомагане в процеса по набавяне на всички важни за логистиката данни;
- Наблюдение и анализ на текущите работни процеси и предложения за оптимизация и подобрения;
- Следене за постигане на заложените финансови показатели на ежедневна, месечна и годишна база (напр: производителност, брак, други финансови загуби);
- Осигуряване на ясна и ефективна комуникация с останалите отдели в Логистика;
- Мотивиране на екипа и осигуряване на ефективна, резултатна и приятна работна среда.
- Добри комуникативни и междуличностни умения;
- Умения за ръководене на екип;
- Аналитични умения и способност за организиране на работата по приоритети;
- Умения за справяне в напрегната работна среда;
- Проактивност и иновативност;
- Минимум 5г. опит на ръководна позиция (за предпочитане в сферата на складова логистиката);
- Възможност за работа на смени по график;
- Владеенето на английски език е предимство.
- Възможност да станеш част от нашия нов екип от професионалисти в областта на складовата логистика;
- Конкурентно възнаграждение, съответстващо на отговорностите на ролята и локацията;
- Атрактивен годишен бонус обвързан с представянето;
- Възможности за развитие и участие в различни надграждащи програми;
- Богат пакет от допълнителни придобивки:
- ваучери за храна - 200 лв. на месечна база;
- осигурена допълнителна сума в размер на 80 лв. нето за храна в Логистичната ни база;
- спортна карта на преференциална цена - MultiSport;
- безплатно допълнително здравно осигуряване;
- Осигурен служебен автомобил;
- 5% отстъпка при пазаруване в BILLA с BILLA Card;
- допълнителни отстъпки на стоки и услуги при наши бизнес-партньори.
- финансов бонус 500 лева и стартов пакет при раждане на дете;
- бонус препоръчан служител – минимум 500 лева бруто;
Социални Придобивки
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- card_giftcardВаучери за Храна
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- child_friendlyСтартов Пакет Раждане на Дете
Средна заплата за сектора
1,590 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
350 лв / месец
5,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.