Работа Отговорник Склад в Ботевград

2 нови обяви за работа

  • icon 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим отговорен и организиран кандидат за позицията Отговорник склад и доставки. Основната роля на служителя ще бъде управлението на с...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма „Микроак“ ЕООД е производител на конектори, електромеханични компоненти и метални изделия, приложими в автомобилната техника, т...

    05 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Отговорник склад и доставки

ОЛЛИ БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. Ботевград

icon 1,500 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Търсим отговорен и организиран кандидат за позицията Отговорник склад и доставки. Основната роля на служителя ще бъде управлението на складовите наличности и координацията на доставките, с цел осигуряване на ефективност и точност в логистичния процес.

Основни отговорности:

1. Приемане, проверка и подреждане на стоките в склада 2. Организиране и оптимизиране на складовото пространство 3. Координация на доставките към клиенти и партньори 4. Изготвяне на заявки за доставка и други документи, свързани с получаване и изпращане на стоки 5. Изписване на материали, рецепти 6. Контрол на складовите наличности и периодични инвентаризации 7. Работа със складов софтуер, ERP и поддържане на точна отчетност 8. Кореспонденция на аглийски с доставчици в чужбина. 9. Организиране на транспорт за доставките

Изисквания 1. Опит в складова дейност или логистика 2. Добри организационни умения и внимание към детайлите 3. Умение за работа с екип и комуникативност 4. Прецизност 5. Владеене на английски език на работно ниво

Средна заплата за сектора


1,500 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

350 лв / месец

максимална

5,850 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.