Работа Оператор Телемаркетинг в Петрич
1 нови обяви за работа
-
Баду АД е лидер в онлайн продажбите с вече утвърдени позиции на пaзара в България и чужбина. Във връзка с разширяването на дейността си, т...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Служител в център за обслужване на клиенти (Call Center)
Пълно описание
Описание на работният процес:
- Приемане на входящи повиквания
- Свързване с клиенти за уточнение на поръчки
- Потвърждаване на поръчки по Facebook, e-mail и софтуер за чат
- Работи със специализирана програма
- При необходимост се полага извънреден труд
- Средно образование
- Компютърна грамотност
- Отговорно отношение към поставените задачи
- Умения за работа в екип
- Владеене на чужд език е предимство
- Динамична и разнообразна работа
- Възможност за развитие в стабилна и бързоразвиваща се компания
- Фирмено обучение
- Придобиване на ценен опит и знания
- Отлични условия на труд сред млад колектив
- Подобаващо възнаграждение
- Фирмена отстъпка за продуктите предлагани от Баду ООД
Средна заплата за сектора
1,040 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
150 лв / месец
6,300 лв / месец
Продавач, телемаркет
Продавачите чрез телемаркет обработват входящи или изходящи обаждания от клиенти за дадено предприятие. Те се свързват по телефона с настоящи и потенциални клиенти, за да рекламират стоки и услуги. Те също така осъществяват продажби и организират посещения, с цел продажба.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- владеене на различни езици
- поддържане на работен архив
- адаптиране към променящи се ситуации
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- плащания с кредитна карта
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.