Работа Оператор Склад в Шумен
3 нови обяви за работа
-
"Диавена Трейд" АД - лидер на българския пaзар в търговията с рибни и месни консерви търси подходящият кандидат за позицията: ЕКСПЕДИТОР с...
-
„ЕДЕА“ е новият бранд на компанията „ЕГЕ ГРУП” ООД, която зaпочва своето развитие още преди 32 години и днес успешно управлява повече от...
-
Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирaна в производството и търговията на изделия ползващи алтернат...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности, свързани с позицията:
- Приемане на заявки от клиенти;
- Обработване на поръчките;
- Подготвя всички необходими документи, придружаващи стоката и товарите, съгласно изискванията за експедиция;
- Организиране на експедицията по утвърдените графици;
- Работи със специализирана складова програма;
- Изготвяне на справки, свързани с дейността.
- Познания в сферата на търговията;
- Умения за самоорганизация;
- Висока степен на лоялност и отговорност;
- Отлично владеене на Microsoft Office;
- Предимство е владеенето на английски език.
- Начално фирмено обучение и подкрепа от екипа;
- Работно време от понеделник до петък /8:30 - 17:00ч./
- Възможност за столово хранене.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.
Средна заплата за сектора
1,240 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
3,900 лв / месец
Персонал, водещ стокови документи
Stock clerks maintain records of goods produced and production materials received, weighed, issued, dispatched or put into stock. Tasks include - (a) arranging and controlling receipt and dispatch of goods and keeping relevant records; (b) maintaining stock records, verifying issue of goods, estimating needs and making requisitions of new stocks; (c) receiving, storing and issuing tools, spare parts or various equipment, and maintaining relevant records; (d) weighing goods received or produced, or for issue or dispatch, and maintaining relevant records; (e) compiling inventories of furniture and other items received for storage. Examples of the occupations classified here: - Dispatch clerk (stock) - Freight clerk - Stock clerk - Storeroom clerk - Weighing clerk
Необходими основни умения
Необходими основни знания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.