Работа Оператор В Кол Център в Шумен

1 нови обяви за работа

  • icon 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние сме високотехнологична българска компания. Предлaгаме надеждна защита на личността и имуществото. Инвестираме във високите техноло...

    16 Sep 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОПЕРАТОР КОЛ ЦЕНТЪР

ТЕЛЕПОЛ EООД
location_on гр. Шумен

icon 1,400 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Ние сме високотехнологична българска компания. Предлaгаме надеждна защита на личността и имуществото. Инвестираме във високите технологии и в развитието на нашите служители.

За Центъра за обслужване на клиенти в гр. Шумен, ТЕЛЕПОЛ ЕООД търси да назначи ОПЕРАТОР КОЛ ЦЕНТЪР.

Очакваме отговорност и коректност. Във връзка с разширяване дейността на фирмата търсим да назначим мотивирана личност, отговаряща на следните изисквания:
  • Завършено средно образование
  • Добри комуникативни умения и подход към клиентите
  • Умения за работа в екип и в динамична среда
  • Отговорност и ориентираност към постигане на цели и високи резултати
  • Владеенето на чужд език ще се счита за предимство и професионален опит в кол центрове ще се счита за предимство;
Основни длъжностни задължения: 1. Анализира постъпващата информация за състоянието на охраняваните обекти, зони и територии и взема обратна връзка от клиентите. 2. Отговаря за след продажбеното обслужване на клиентите. 3. Извършва запис в автоматизираната информационна система, относно предприетите действия при управление на възражението и планира отстраняване на несъответствията; 4. Пази в тайна служебната информация и личните данни, които са му станали известни във връзка с изпълняваната работа.

Ние предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор със срок на изпитване шест месеца.
  • Заплата, определена на база трудовия договор и атрактивна бонусова система
  • Възможност за професионално развитие
  • Работа на смени по предварително изготвен график с нощен труд
  • Обучения за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещето развитие в компанията.

Средна заплата за сектора


1,400 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

150 лв / месец

максимална

6,300 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.4
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.6
icon icon icon icon icon
Колеги
1.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.1
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Продавач, телемаркет


Продавачите чрез телемаркет обработват входящи или изходящи обаждания от клиенти за дадено предприятие. Те се свързват по телефона с настоящи и потенциални клиенти, за да рекламират стоки и услуги. Те също така осъществяват продажби и организират посещения, с цел продажба.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • владеене на различни езици
  • поддържане на работен архив
  • адаптиране към променящи се ситуации

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • плащания с кредитна карта
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.