Работа Оператор В Кол Център в Шумен
1 нови обяви за работа
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме високотехнологична българска компания. Предлaгаме надеждна защита на личността и имуществото. Инвестираме във високите техноло...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За Центъра за обслужване на клиенти в гр. Шумен, ТЕЛЕПОЛ ЕООД търси да назначи ОПЕРАТОР КОЛ ЦЕНТЪР.
Очакваме отговорност и коректност. Във връзка с разширяване дейността на фирмата търсим да назначим мотивирана личност, отговаряща на следните изисквания:
- Завършено средно образование
- Добри комуникативни умения и подход към клиентите
- Умения за работа в екип и в динамична среда
- Отговорност и ориентираност към постигане на цели и високи резултати
- Владеенето на чужд език ще се счита за предимство и професионален опит в кол центрове ще се счита за предимство;
Ние предлагаме:
- Работа на постоянен трудов договор със срок на изпитване шест месеца.
- Заплата, определена на база трудовия договор и атрактивна бонусова система
- Възможност за професионално развитие
- Работа на смени по предварително изготвен график с нощен труд
- Обучения за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещето развитие в компанията.
Средна заплата за сектора
1,400 лв / месец
Посочена от работодателя
150 лв / месец
6,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Продавач, телемаркет
Продавачите чрез телемаркет обработват входящи или изходящи обаждания от клиенти за дадено предприятие. Те се свързват по телефона с настоящи и потенциални клиенти, за да рекламират стоки и услуги. Те също така осъществяват продажби и организират посещения, с цел продажба.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- владеене на различни езици
- поддържане на работен архив
- адаптиране към променящи се ситуации
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- плащания с кредитна карта
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.