Работа Оператор В Кол Център в Плевен
1 нови обяви за работа
-
1,320 лв / месец (нето) от работодател
Оператор кол център Изисквания към кандидатите: рaботно времe ( от 08:00ч до 17:00ч) компютърна грамотност - Microsoft Excel, Microsoft Word, Складова програ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОПЕРАТОР КОЛ ЦЕНТЪР
1,320 лв / месец
Пълно описание
- рaботно времe ( от 08:00ч до 17:00ч)
- компютърна грамотност - Microsoft Excel, Microsoft Word, Складова програма
- прецизност, умение да комуникира и извършва продажби по телефона
- професионален опит на подобна позиция
- способност за работа в динамична среда и работа в екип
- отлична концентрация на работното място
- добра езикова и писмена култура
- извършва изходящи обаждания към клиенти за представяне на предлаганите стоки с цел продажба
- изпълняване на месечни таргети с допълнително заплащане БОНУСИ
- изготвяне на компютърни и ръчни документи, свързани с движение на стоката
- изготвяне на оферти
- издаване на фактури
- подпомагане провеждането на ревизии и инвентаризации
Средна заплата за сектора
1,320 лв / месец
Посочена от работодателя
150 лв / месец
6,300 лв / месец
Продавач, телемаркет
Продавачите чрез телемаркет обработват входящи или изходящи обаждания от клиенти за дадено предприятие. Те се свързват по телефона с настоящи и потенциални клиенти, за да рекламират стоки и услуги. Те също така осъществяват продажби и организират посещения, с цел продажба.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- владеене на различни езици
- поддържане на работен архив
- адаптиране към променящи се ситуации
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- плащания с кредитна карта
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.