ТИБ СТРОЙ работа
2 резултата
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис Администратор
2,500 лв ~ 3,000 лв / месец
Пълно описание
Ежедневно подпомагане дейността на мениджмънтa; Взаимодействие с търговски и технически екип; Участие в оперативната дейност на отдел Администрация; Изготвяне на оферти и договори; Приемане и разпределение на входящи обаждания, движение на документи и пратки; Осъществяване на комуникация с клиенти и партньори; Поддържане на статистики и изготвяне на справки; Поръчка на консумативи за нуждите на офиса;
НАШИТЕ ОЧАКВАНИЯ:
Висше образование с икономически профил и/или бизнес администрация; Отлична компютърна грамотност - MS Office (Excel и Word) и работа със CRM системи; Прецизност и внимание към данни и детайли; Комуникативност и умение за работа в екип; Опит на подобна позиция ще се счита за предимство; Владеене на английски език ще се счита за предимство;
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:
Договор, осигуряване и добро заплащане.
Ако тази позиция представлява интерес за Вас, изпратете актуална автобиография. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Средна заплата за сектора
2,500 лв ~ 3,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.