ПРОБАН работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
РЕЦЕПЦИОНИСТ/КА
Пълно описание
Описание на длъжността:
- Посрещане, настаняване и изпращане на гостите на хотела;
- Оформяне и приключване на плащанията на гостите
- Резервации, регистриране на гости;
- Приемане на телефонни обаждания и осигуряване информация за клиентите;
- Информиране гостите на хотела за предлаганите допълнителни услуги;
- Грижа за комфортния и приятен престой на гостите на хотела;
- Мотивирана и отговорна личност;
- Лоялност и желание за работа в екип;
- Владеене на английски, с предимство и други езици.
- Компютърна грамотност – (работа със специализирана хотелска програма Clock PMS+ е предимство)
- Умение за работа в екип, мотивация и креативност.
- Добри комуникативни умения, работа в екип, ориентация към клиента и към предоставянето на услугите, спазване на позитивно отношение, както и умения за разрешаване на проблеми;
- Трудов договор и социални осигуровки
- Осигурено униформено облекло
- Конкурентен социален пакет
- Целогодишен ангажимент
- Вътрешно-фирмено обучение;
- Възможност за работа и развитие в млад, динамичен екип.
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.