
ПМК-1 работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Рецепционист/ Администратор
Пълно описание
На целогодишна пълна заетост и постоянен договор, търсим да присъединим към нашия екип нови отговорни и енергични хора за длъжността служители рецепция/рецепционист в отдел "Фронт Офис".
1. Да владеят английски език на добро ниво. Владеенето на втори чужд език ще се счита за предимство; 2. Да притежават опит на подобна позиция минимум 2 години, или поне опит при посрещането, настаняването и изпращането на гости; 3. Да бъдат представителни и да притежават добри обноски и възпитание, ентусиазъм, динамика; Желателно е кандидатите да са адаптивни и с желание за усвояване на новости; 4. Опитът с хотелски програмен продукт КЛОК е предимство.
Основни задължения:
- Посрещане и настаняване на гостите на хотела;
- Регистрация и оказване на необходимото съдействие на гостите;
- Резервации, съдействие при промяна или анулиране на хотелски резервации;
- Резервации за допълнителни туристически услуги - коли под наем, трансфери, екскурзии и др.
- Правилно и своевременно попълване на регистрите и точното записване на данните от документите за самоличност на регистрираните гости;
- Следене на графика за освобождаване на стаите;
- Начисляване, следене и приключване на сметки за основни и допълнителни услуги;
- Изготвяне на отчети и отчитане на касова наличност;
- Поддържане на връзка и предоставяне на информация на останалите звена в хотела;
- Приемане на телефонни обаждания, заявки и информиране на гостите за предлаганите допълнителни услуги;
- Грижа за комфортния и приятен престой на гостите;
- УСМИВКА
- отлична способност за тактично и любезно общуване;
- умение за справяне едновременно с разнообразни работни задачи, степенувани по важност.
- Отлично възнаграждение;
- Работа по график, в усмихнат и приятен екип;
- Осигурена униформа;
- Обучение и професионално развитие;
- Осигурено изхранванe
Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.