ЛИЙД КОНСЪЛТ работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Junior Business Analyst
Пълно описание
COMPANY / POSITION OVERVIEW
LEAD Consult is a dynamic, customer-oriented company, specialized in providing business and IT consulting services in the energy and financial sectors, as well as in software development and outsourcing. Our deep industry knowledge together with excellent skills in management consulting, technology and innovation allows us to challenge the conventional thinking and deliver exceptional results that have a lasting impact on businesses and companies worldwide.
We are currently looking for a Junior Business Analyst to join our team!
Responsibilities:
- Evaluate and analyze requirements, validate with the technical teams and developers and return a proposal for implementation and agree on the timelines
- Perform tests on functionalities and troubleshoot bugs and issues
- Configure/extend the system to best fulfill the technical specifications
- Be point of contact for our clients with whom we have on-going business contracts, understand their business needs and functionality requirements
- Create business, functional and technical specification documents and customer workflow documents
- Assist the developers in understanding the customers’ requirements. Act as a business-to-technical translator between departments
- Deliver trainings for clients and their end-users on basic use of the system, the newly implemented functionalities, etc.
Requirements:
- A university degree in Finance, Mathematics, Engineering or similar
- Proficient level of English
- Technical affinity
- Hands-on experience with Excel
- Basic Financial knowledge is an advantage
- Must be customer-driven, have the ability to work within a team environment, and be focused on providing a high-quality of service to the customer
- Excellent interpersonal skills
- Strong time management skills
- Willingness to work in an international environment
Desired Skills and Experience:
- Experience in a client-facing role is a plus
- Strong problem-solving/analytical skills
- German would be an advantage
- Experience with databases is a strong advantage (MySQL/Oracle)
What we offer:
- Competitive remuneration and bonus scheme linked to individual performance and company results
- Standard working hours (Monday-Friday) and home office option
- 25+ days annual paid leave
- Work flexibility and remote work
- Food vouchers
- MultiSport card
- Employee Assistance Program
- Working place in a class A building situated a few steps form a subway line and public transport
- Opportunities for personal and professional growth
- Additional health insurance (outpatient & hospital medical care, dental care, coverage of dioptric glasses, and more)
- A detailed company training at the highest standards
- A chance to work in a friendly and supportive culture
- Tremendous growth opportunities in fast-moving international team
If you are interested in this job opportunity, please forward your CV.
Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.
If we already won your interest, do not hesitate to apply for this opportunity. Only shortlisted candidates will be contacted.
Експерт, стопанска дейност
Експертите по стопанска дейност проучват и разбират стратегическата позиция на предприятията и дружествата спрямо техните пазари и заинтересовани страни. Те анализират и представят вижданията си за това как дружеството, от много гледни точки, може да подобри стратегическото си положение и вътрешната си корпоративна структура. Оценяват необходимостта от промени, методи на общуване, технологии, ИТ инструменти, нови стандарти и сертификати.
Необходими основни умения
- извършване на бизнес анализ
- идентифициране на неоткритите досега организационни нужди
- анализиране на бизнес планове
- тълкуване на финансов отчет
- провеждане на количествено изследване
- анализиране на финансовите показатели на дружество
Необходими основни знания
- бизнес анализ
- управление на риска
- проучване на пазара
- методика на научни изследвания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.