
КЛАУДКАРТ АД
CloudCart работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Client Success Manager
Пълно описание
What we expect from You:
- Build and maintain strong relationships with customers to understand their needs and goals
- Collaborate with internal teams, such as hunters and support, to ensure the successful implementation and adoption of the services
- Develop and implement customer success strategies and action plans to drive retention, renewal, and expansion opportunities
- Monitor customer usage and health metrics to identify and address any issues or opportunities for improvement
- Act as a trusted advisor for customers, providing guidance and recommendations to help them maximize the value of their investment
- Proactively communicate with customers to gather feedback,, and ensure overall satisfaction
- Analyze customer data and trends to identify patterns and insights that can inform future customer success initiatives
- Track and report on key performance indicators related to customer success, such as retention rates, customer satisfaction scores, and upsell/cross-sell opportunities
- Stay up-to-date on industry trends and best practices in customer success management to continuously improve strategies and processes.
What we can offer You:
- Working on an international project that aims to be the leader in eCommerce, with great ambitions and forthcoming launch on foreign markets
- The opportunity to grow and have access to professionals from all around the world
- Motivating salary and bonuses
- Pleasant work atmosphere in a young team of fresh people
- Team buildings and trainings
- Food Vauchers
- Health insurance
- Free online shop on our platform after the probation
To apply, please submit your CV and a short cover letter with proven track records of sales achievements.
Мнения и оценки от служители
Мениджър, връзка с клиенти
Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- общуване с потребители
- съветване относно връзките с обществеността
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- ръководене на служители
Необходими основни знания
- връзки с обществеността
- корпоративна социална отговорност
- разбиране на продукта
- принципи на общуването
- корпоративна социална отговорност
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.