
ВК ЕКСПРЕС работа
2 резултата
-
1,800 лв - 2,700 лв / месец (нето) от работодател
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис Администратор
1,800 лв ~ 2,700 лв / месец
Пълно описание
ВК Експрес ЕООД, представител на Еконт Експрес ООД, търси отговорен и енергичен човек, който да се присъедини към екипа ни като Офис сътрудник. Ако сте комуникативни, обичате динамичната среда и сте готови за нови предизвикателства, тази позиция е за вас!
Какво търсим в идеалния кандидат?
Отговорност и прецизност: Спазвате срокове и изпълнявате задачите си с внимание към детайла.
Инициативност и адаптивност: Справяте се с интензивно натоварване и бързо реагирате на различни ситуации.
Отлични комуникационни умения: Лесно установявате контакт с клиенти и сте готови да им помогнете.
Образование: Имате завършено средно образование (висшето се счита за предимство).
Опит: Предишен опит на подобна позиция е препоръчителен, но не е задължителен.
Компютърна грамотност: Работите с лекота с основни компютърни програми.
Какво ви предлагаме?
Стартова нетна заплата от 1800 лв.
Гъвкаво работно време: Баланс между професионалния и личния ви живот.
Обучение: Ще получите безплатно фирмено обучение, което ще ви подготви за всички аспекти на работата.
Комфорт: Осигуряваме фирмено работно облекло.
Развитие: Възможност да станете част от голямо и успешно семейство.
Как да кандидатствате?
Ако смятате, че сте подходящият човек за тази позиция, изпратете ни автобиография с актуална снимка.
Очакваме с нетърпение да се запознаем!
Средна заплата за сектора
1,800 лв ~ 2,700 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.