
БГ-БЕТОН работа
2 резултата
-
2,700 лв / месец (нето) от работодател
-
2,328 лв - 2,561 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС АСИСТЕНТ
2,700 лв / месец
Пълно описание
- Предишен опит на подобна позиция.
- Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за работа със офис-
- Организационни умения, съобразителност, лоялност и отговорност.
- Умения за водене на разговори и кореспонденция по e-mail и телефон.
- Хъс и желание за работа.
- Висшето образование ще е предимство.
- Обработка на пътни листа и изготвяне на месечни справки.
- Изготвяне и изпращане на заявки за доставки на инертните материали към доставчици и
- Проверка на доставките от товарителници.
- Съставя различни документи, свързани с дейността на фирмата.
- Изготвяне на справки и отчети.
- Петдневна работна седмица (Пон-Пет).
- Отлични условия на труд в приятна работна среда.
- Добро и справедливо възнаграждение.
- Трудов договор и социални осигуровки.
- Коректно изплащане на трудовите възнаграждения.
- Допълнителни социални придобивки - ваучери за храна на стойност 100лв.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Месторабота - София, ж.к Горубляне, ул. инж. Георги Белов 3
При въпроси може да позвъните на 0888 23 40 40 Методи Тролиев.
Средна заплата за сектора
2,700 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.