
5МАН работа
1 резултата
-
1,164 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Агент продажби с български език (с възможност за дистанционно интервю и работа)
1,160 лв ~ 2,250 лв / месец
Пълно описание
5МАН е модерна и бързо развиваща се мултикaнална и мултибранд компания, специализирана в предлагането на висококачествени продукти за дома. Нашите брандове включват мултифункционални електроуреди (NostroLux), матраци, възглавници и продукти за сън (NostroSonno), кухненски съдове (NostroChef) и здравословни продукти (NostroLife). Вярваме, че успехът идва от отлично обслужване, силни продажбени умения и екипен дух. Нашата мисия е да направим клиентското изживяване приятно, лесно и полезно. Екипът на нашия Контактен център продължава да расте и скоро ще надхвърли 100 души персонал в цяла България. Търсим Агент продажби, който да стане част от нашия екип и да работи в динамична, мотивираща и резултатно ориентирана среда. Предлагаме изцяло дистанционна работа, което ви дава свободата да работите от уюта на дома си, независимо от вашето местоположение.
Какво предлагаме?
- Трудов договор с реални осигуровки
- Фиксирана заплата + комисионна – стабилна основа и реална възможност за неограничени доходи според резултатите ти.
- Работа на 6-часов работен ден (10:00 – 16:00) с включена почивка
- Изцяло дистанционно стартово обучение – започвате без да напускате дома си
- Ежедневна обратна връзка и обучения за развитие на търговските умения
- Възможност за професионално израстване – ясна кариерна пътека
- Работа в динамичен, мотивиран и подкрепящ екип – твоят успех е и наш успех
- Да представяш по най-добрия начин нашите продукти и техните реални ползи за клиентите
- Да се справяш с клиентските притеснения и възражения
- Да работиш с нашите системи и бази данни
- Общителен човек с добри комуникационни умения
- Мотивиран и енергичен професионалист, готов да се развива в сферата на продажбите
- Желание за финансова независимост – без лимит на доходите
- Организираност, самодисциплина и желание за постигане на резултати
- Опит в продажбите или контактен център е предимство, но не е задължителен
- Личен лаптоп или компютър с Windows 10 или по-нова операционна система
- Стабилна интернет връзка (работа с LAN кабел е задължителна)
- Слушалки с микрофон за качествено обслужване на клиентите
- Тиха работна среда – без странични шумове и прекъсвания
1. Обаждане за покана за интервю 2. Онлайн интервю в Microsoft Teams или на място в офиса 3. Обратна връзка за резултата от интервюто 4. Стартиране на обучение (онлайн или в офиса) 5. Подписване на трудов договор в офиса 6. Начало на работа + допълнително обучение
Работата не е почасова и не е със сезонен характер. Подписването на договора става в офиса на компанията. Ако виждате себе си в тази роля и искате да станете част от нашия екип, кандидатствайте сега.
Заплата
1,160 лв ~ 2,250 лв / месец
Посочена от работодателя
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.