Работа в Габрово
74 нови обяви за работа
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
### Преглед на позицията Търсим технически сътрудник/ка за бек-офис, който/която има способността да управлява и координира администрати...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Компанията в сфера търговска дейност ,наш клиент търси технически сътрудник за офис с английски език. *Основни отговорности:** Поддръжка...
-
1,200 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
За НОВ МАГАЗИН ЗА МЕСНИ ДЕЛИКАТЕСИ ТЪРСИМ КОНСУЛТАНТ-ПРОДАВАЧ/КА -2 БР ИНТЕРВЮ С ИЗБРАНИТЕ КАНДИДАТИ ВТОРНИК-25.03.2025 година. СПЕШНО! Работ...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
"Техномат-Меркурий" ЕООД - Габрово търси: Счетоводител с висше икономическо образование - предимство спец. "счетоводство"; компютърна гра...
-
Продавач-консултант на пълен работен ден (40 часа седмично)
Кик Текстилиен Унд Нон-Фууд Eоодс. Габрово
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
Продавач-консултант на непълен работен ден (20 часа седмично)
Кик Текстилиен Унд Нон-Фууд Eоодс. Габрово
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
1,240 лв / месец (нето) от работодател
''Техномат меркурий''ЕООД е дългогодишен производител на обувки и изделия от естествена кожа и обработка на естествени кожи. Търсим рабо...
-
1,240 лв / месец (нето) от работодател
''Техномат меркурий''ЕООД е дългогодишен производител на обувки и изделия от естествена кожа и обработка на естествени кожи. Във връзка с...
-
2,200 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
ОписаниелРаботник-склад. Организира входа и изхода на стоките. Предлагаме: отлично заплащане. осигуряване на подходящо работно облекл...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Магазин" Удобния 2+2 магазин " гр.Габрово търси да присъедини към екипа си служител : Обслужващ каса . Възможност за работен процес на поча...
-
1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
"КАЗИНО УИН БЕТ" ЕООД е сред водещите компании в сферата на развлекателна индустрия в България. Локация: Габрово Работно време: пълно раб...
-
930 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Фабрика за производство и пакетиране на храни "Меркурий производство и Пакетаж " АД обявява вакантно работно място за разфасовчик. Осно...
-
МЕРКУРИЙ ПРОИЗВОДСТВО И ПАКЕТАЖ"АД ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ СЧЕТОВОДИТЕЛ ОТГОВОРНОСТИ: Организира събирането, обработването и използването на...
-
МАШИНЕН ОПЕРАТОР МЕРКУРИЙ ПРОИЗВОДСТВО И ПАКЕТАЖ"АД ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ МАШИНЕН ОПЕРАТОР Задължения и отговорности: Зарежда пакетиращия...
-
Фирма "Меркурий Производство и Пакетаж"АД търси да назначи в екипа си от професионалисти ТЕХНОЛОГ. Изисквания: висше образование в обла...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим технически сътрудник/ка за бек-офис, който/която има способността да управлява и координира административни задачи, без необходимост от владеене на чужд език. Това е отлична възможност за мотивиран и организиран професионалист, който желае да се развива в динамична и подкрепяща среда.
### Отговорности
- Управление и организиране на ежедневните административни операции и задачи в бек-офиса.
- Поддържане на база данни и обработка на документи.
- Комуникация и координация с други отдели и екипи в компанията.
- Изготвяне на отчети и поддръжка на документация.
- Подпомагане на дейностите по планиране и мониторинг на проектите.
- Самоорганизираност и способност за работа в екип.
- Отлични комуникационни и организационни умения.
- Опит в администриране и управление на документи е предимство.
- Висока степен на внимание към детайлите и способност за спазване на срокове.
- Компютърна грамотност, включително владеене на MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Конкурентно възнаграждение и пакет с предимства.
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Работа в стабилна и развиваща се компания.
- Приятелска и колегиална работна среда.
Личната Ви информация е защитена съгласно Закона за защита на личните данни. На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.
АГЕНЦИЯ ЛИДЕР ИМА ЛИЦЕНЗ 2224//21.02.2017 г. от МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦ,ПОЛИТИКА
За всички обяви на АГЕНЦИЯТА натиснете по-долу-всички обяви на ЛИДЕРМ-7 ЕОО
Заплата
1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.