Работа Директор в Шумен

2 нови обяви за работа

  • icon 1,780 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Менпауър България е доказал се лидер на световния пазар в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресур...

    23 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирaна в производството и търговията на изделия ползващи алтернат...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Заместник-мениджър филиал (м/ж)

Manpower
location_on гр. Шумен

icon 1,780 лв ~ 1,860 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Менпауър България е доказал се лидер на световния пазар в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси.

За наш партньор, утвърдена компания в сектора на търговията, търсим да назначим мотивиран и отговорен кандидат на позицията:

Заместник-мениджър филиал (м/ж)

Компанията предлага:

  • Много добро трудово възнаграждение;
  • Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
  • Гъвкаво работно време на смени;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв;
  • Допълнителна здравна застраховка;
  • Мотивиращи бонуси и социални придобивки;
  • Платено въвеждащо обучение;
  • Работа в сплотен екип.


Отговорности:

  • Обучение на екипа в сътрудничество с Мениджъра на филиала;
  • Управление на персонала, стокооборота и финансовите резултати на магазина;
  • Даване на пример на екипа и носене на отговорност за резултатите и работната атмосфера;
  • Прилагане на нови концепции и стратегии в магазина.


Изисквания:

  • Средно образование, опит в търговията или хранително-вкусовата промишленост е предимство;
  • Висока ангажираност, предприемаческо мислене и отговорност;
  • Умение за работа в екип и комуникация с хора;
  • Ръководен опит се чита за предимство;
  • Добри лидерски умения.


Ако отговаряте на посочените условия и тази позиция представлява интерес за вас, моля, изпратете вашето актуално CV със снимка. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.

Менпауър България притежава лиценз номер № 2033 / 20.04.2016 за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси.

Средна заплата за сектора


1,780 лв ~ 1,860 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

950 лв / месец

максимална

16,650 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.6
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.4
icon icon icon icon icon
Колеги
3.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.2
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.3
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.3
icon icon icon icon icon
Управление

Управител, клон на търговско дружество


Управителите на клонове на търговски дружества отговарят за управлението на всички въпроси, свързани с дадено дружество в даден географски район или бизнес клон. Те получават указания от управлението и, в зависимост от структурата на дружеството, се опитват да приложат стратегията му, като я адаптират към пазара, на който извършва дейността си клонът. Те отговарят за управлението на служителите, комуникациите и маркетинговите усилия и проследяват резултатите и целите.

Необходими основни умения

  • интегриране на стратегическата основа в ежедневната дейност
  • сключване на търговски споразумения
  • стопанисване
  • прилагане на централните насоки при местните дейности
  • осигуряване на законност на стопанските дейности
  • полагане на усилия за постигане растеж на предприятието

Необходими основни знания

  • принципи на стопанско управление
  • стопанско право
  • финансов отчет
  • финансово управление
  • корпоративна социална отговорност
  • управление на разходите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.