Работа Бизнес Секретар в Пловдив

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    * Детски Парти Център Тон Бонбон - Най-щурия купон! * Ресторант Ton Bonbon Taste The Fun* Екип за декорaции и магазин ТонБонбон&Балон * Сладкарска ра...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Агенция "Мами-Хелп" ЕООД в гр. Пловдив (Удостоверение за извършване на посредническa дейност №2408 от 06.12.2017 г.) търси енергичен и мотивиран ...

    05 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ТЕХНИЧЕСКИ И АДМИНИСТРАТИВЕН СЕКРЕТАР

ТОН БОНБОН ООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,300 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти

Пълно описание


* Детски Парти Център Тон Бонбон - Най-щурия купон! *
  • Ресторант Ton Bonbon Taste The Fun*
  • Екип за декорaции и магазин ТонБонбон&Балон *
  • Сладкарска работилница Тон Бонбон *
  • Кафетерии West cafe *
  • Luna Park* - зала за електронни игри
Търсим АДМИНИСТРАТИВЕН и ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР - основна насоченост ТРЗ и Човешки Ресурси

Предлагаме:

  • Обучение - въвеждащо във връзка с спецификата на дейността.
  • Отлично заплащане и условия.
Задължения:
  • Обработвате документация по трудови договори и трудови правоотношения, администрирате част ТРЗ, изготвяне и администриране на работни графици, клиентски анкети за удоволетвореност и др.
Извън част ТРЗ и човешки ресурси - в помощ на основната дейност:
  • Онлайн разплащания и онлайн банкиране
  • Изготвяте, събирате и обработвате оферти за нашите дейности. Изработвате количествено стойностни сметки, изготвяте оферти.
  • Съставяте, изпълнявате доставки /работа със складова програма, инвентаризации/ и сте свързващо звено между различните ни дейности и екипи.
  • Обработвате и анализирате информация за оперативната дейност, застрахователни полици, координация с доставчици по външни услуги - счетоводни, правни, служби по трудова медицина и други, архив и организиране на документация.
  • Отговаряте и установявате връзка с външни доставчици по различни проекти, по които работим.
Очакваме:
  • Много добро ниво на комуникация.
  • Опит в сферата на администрацията.
  • Икономическо образование.
  • Добра компютърна грамотност - Офис пакет - отлично владеене на Excel - високо ниво владеене на Excel е необходимо във всеки един аспект.
  • Основни познания оперативно ниво счетоводство и ТРЗ.
  • Желание да приемете, запомните и използвате голямо количество информация.
  • Личностни качества - амбиция, адаптивност, висока емоционална интелигентност и самоорганизираност.
С определен брой кандидати ще се свържем до една седмица след получаване на CV чрез jobs.bg

Средна заплата за сектора


1,300 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

350 лв / месец

максимална

2,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.4
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.5
icon icon icon icon icon
Колеги
1.6
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.