Работа Бизнес Секретар в Карнобат
1 нови обяви за работа
-
1,160 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Административен секретар Основни задължения и отговорности: Приема постъпвaщата за ръководителя на предприятията кореспонденция и я ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни задължения и отговорности:
- Приема постъпвaщата за ръководителя на предприятията кореспонденция и я систематизира в съответствие с установения ред, като я представя за разглеждане от ръководителя
- Получава и предава информация по съответните приемно-предавателни устройства, организира телефонните разговори и срещи на ръководителя, изготвя, приема и изпраща писма, факсове и имейли
- Приема и предава документи за подписи от ръководителя, както и молбите и заявленията за работниците и служителите
- Осигурява приема на ръководители на работници и служители на предприятието, и външни лица
- Води отчет на получените документи в съответствие с установените правила в предприятието и осигурява тяхното съхранение
- Проявява необходимата дискретност относно информацията, която получава, и взема мерки за нейното неразпространяване
- Получава, предлага и следи задачи по срокове и дати
- Помага при изготвяне и съставяне на проекти на договори
- Изготвя протоколи
- Осъществява връзки с други служители по въпроси, свързани с работата и организацията
- Изпълнява всякакви други задачи, свързани с областта на неговата/нейната работа
- Образование: средно, средно-специално и висше
- Добро владеене на български книжовен език, свързан с водене на деловодната дейност, реда и изискванията за съставяне и оформяне на служебна документация
- Добри компютърни умения
- Професионалният опит е предимство
- Владеенето на чужд език е предимство
- Лични качества: тактичност, комуникативност и оперативност
- Високо заплащане
- Стандартно работно време
- Постоянен трудов договор
Средна заплата за сектора
1,160 лв ~ 1,550 лв / месец
Посочена от работодателя
350 лв / месец
2,500 лв / месец
Секретар/секретарка
Секретарите изпълняват различни административни задачи в помощ на организацията. Те отговарят на телефонни обаждания, изготвят и изпращат съобщения по електронна поща, водят дневници, организират срещи, приемат съобщения, архивират документи, организират и обслужват срещи, управляват бази данни.
Необходими основни умения
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- поддържане на системи за вътрешна комуникация
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- наблюдаване на отсъствията на служителите
Необходими основни знания
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.