Работа Бизнес Асистент в Русе

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    БАБ Консулт е водеща агенция за подбор на персонал, отличена като Най-добра рекрутмънт агенция за 2024. Нашият фокус е да създаваме дългоср...

    27 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Асистент Търговец (бизнес проучване и развитие)

БАБ КОНСУЛТ EООД
location_on гр. Русе

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


БАБ Консулт е водеща агенция за подбор на персонал, отличена като Най-добра рекрутмънт агенция за 2024. Нашият фокус е да създаваме дългосрочни партньорства и стратегически бизнес връзки, а сега разширяваме екипа си с Асистент на Търговец – ключова роля в развитието на нашия бизнес.

Каква ще бъде твоята роля?

Ти ще бъдеш двигателят, който открива нови бизнес възможности, анализира потенциални клиенти и създава стратегически презентации и материали за тях. Основната ти мисия е да проучваш компании, които могат да станат наши партньори, и да подготвяш информация, с която да спечелим вниманието им.

Основни отговорности:

  • Проучване на пазара и компании – дълбочинно изследване на потенциални клиенти, идентифициране на възможности за сътрудничество
  • Анализ на бизнес профили – разбиране на дейността, нуждите и възможностите на всяка компания
  • Създаване на убедителни презентации и материали – подготвяне на професионални оферти, корпоративни презентации и други маркетингови ресурси
  • Изпращане и персонализиране на търговски предложения – оформяне на комуникацията с потенциални партньори, за да бъде максимално ефективна
  • Подготовка на оферти – след успешен контакт и договорки ще финализираш детайлите за сътрудничество


Какво очакваме от теб?

  • Проактивност и самостоятелност – умееш да организираш времето си и да приоритизираш задачите си без постоянен надзор
  • Аналитично мислене и внимание към детайла – умееш да намираш ценна информация и да я представяш ясно и структурирано
  • Креативност и комуникационни умения – можеш да създаваш ангажиращи и въздействащи материали
  • Отличен писмен и говорим български език;
  • добро владеене на английски език;
  • Опит в бизнес развитие, маркетинг, анализ на компании или търговска дейност ще се счита за предимство


Какво предлагаме?

  • Работа в динамична среда, където се ценят идеите и инициативата;
  • Възможности за професионално развитие и растеж в доказан лидер в индустрията;
  • Участие в разнообразни проекти, изложения и събития;
  • Конкурентно възнаграждение и бонуси, съобразени с твоите постижения;
  • Стандартно работно време: Понеделник - Петък;
  • Подкрепяща и приятелска атмосфера в офиса.


Ако търсиш роля, в която анализът, бизнес мисленето и търговската стратегия се съчетават – това е твоето място! Кандидатствай сега и стани част от екипа ни!

Очакваме кандидатурата ти :)

,,Б.А.Б.Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051 / 2020 г.) в Агенцията по заетостта , която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители!


лв

info-icon

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
5.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
5.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
5.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Колеги
5.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
5.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.