Работа Асистент Човешки Ресурси в Златна Панега
1 нови обяви за работа
-
Стажант в отдел Човешки ресурси ТИТАН Златна Панега е с нaд 100 години опит в тежката промишленост и е един от основните производители на ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ТИТАН Златна Панега е с нaд 100 години опит в тежката промишленост и е един от основните производители на качествен цимент в страната. Компанията се стреми постоянно да допринася към подобряването на стандарта на живот в региона, спомага за опазването на околната среда и подкрепя социални и културни дейности.
Ние от Златна Панега Цимент, част от Групата ТИТАН,
търсим амбициозен, любопитен студент или завършващ за:
СТАЖАНТ В ОТДЕЛ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ
В ТИТАН вярваме в силата на хората ни. Вярваме, че всеки е лидер, независимо от позицията, на която е. Във всеки млад човек има потенциал. Той трябва да се развива и да бъде ценен. Ние знаем как да го направим.
Мислиш ли да започваш работа? А къде и какво?
Спокойно, не е нужно да имаш всички отговори. Трябва ти само желание и готовност да поемаш отговорност.
Ела при нас и:
- ще участваш в административните процеси в областта на човешките ресурси като подготовка/издаване на документи, създаване и поддържане на досиета и регистри за документи, архивиране и др;
- ще съдействаш в обработката на отсъствия, изготвяне на справки и архивиране на прилежащите документи;
- ще подпомагаш процеса по отчитане на присъствията и въвеждане на работни графици;
- ще участваш в администрирането на допълнителни застраховки и социални придобивки;
- ще имаш възможност да се запознаеш с две системи за администрация на персонала;
- ще участваш в организацията на събития със студенти и ученици.
Нашата програма ще ти пасне, ако ти:
- си студент в III, IV курс на обучение или наскоро си завършил висшето си образование в подходяща специалност (Управление на човешките ресурси, Бизнес администрация или специалност в областта на Счетоводството);
- харесва ти да работиш с документи;
- си отговорен, любопитен и имаш внимание към детайла;
- искаш да работиш в екип;
- владееш добре английски език или си готов да учиш;
- притежаваш добра компютърна грамотност;
- си готов да учиш и да подхождаш отговорно към предизвикателствата на реалния бизнес;
- имаш желание за работа в индустриална среда;
Нека заедно вървим напред с отдаденост и удовлетворение от
резултатите, които постигаме!
В случай, че желаеш да кандидатстваш за позицията, моля изпрати
автобиография. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени
на интервю. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна
конфиденциалност, съгласно разпоредбите на ЗЗЛД.
Можеш да подготвиш дипломната си работа с нас
Ще имаш интересни проекти и опитни ментори
Ще се запознаеш с добрите практики в международна компания
Стажът при нас е платен и е на трудов договор , с минимална продължителност от 3 до 6 м
Осигурена Храна
Безплатен транспорт от и до: София, Плевен, Ловеч, Луковит и Тетевен
Ваучери за храна
Средна заплата за сектора
1,440 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
250 лв / месец
4,000 лв / месец
Асистент, човешки ресурси
Асистентите в областта на човешките ресурси осигуряват съдействие във всички процеси на усилията, полагани от управляващите човешки ресурси. Те помагат при подготовката на процедурите за набиране на персонал чрез предварителен преглед на автобиографии и стесняване на избора до най-подходящите кандидати. Извършват административни задачи, подготвят съобщения и писма и представят в таблици резултатите от проучванията и оценките, извършени от отдела.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- поддържане на ведомостите
- оказване на подкрепа на ръководители
- оценяване на характера на дадено лице
- използване на техники за комуникация
- спазване на поверителност
Необходими основни знания
- предложения на пазара на труда
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.