Работа Асистент Фронт Офис Мениджър в Несебър
1 нови обяви за работа
-
За предстоящия летен сезон, екипът на MPM Hotel Arsena, Несебър търси да назначи Фронт офис мениджър/Ръководител рецепция Отговорности: Органи...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Фронт офис мениджър
Пълно описание
Отговорности:
- Организиране на ежедневната дейност на Рецепция – изготвяне на хотелското настаняване; подаване на информация към всички отдели на хотела;
- Извършване на първична счетоводна дейност, която се свежда до проверяване на издадените платежни документи от дежурните администратори;
- Обслужване на туристите според стандарти, предоставяне на пълна информация, която им е нужна;
- Работа с представителите на туристическите фирми за най-пълното удовлетворяване на нуждите на туристите;
- Ежедневен контрол върху работата на дежурните администратори;
- Изготвяне на месечен график на подчинените;
- Свободно владеене на английски език, втори език се счита за предимство;
- Подходящо образование в сферата на туризма;
- Умения за работа в екип;
- Опит на позицията е предимство;
- Работа в приятна и позитивна среда;
- Осигурени транспорт или квартира;
- Храна;
- Униформено облекло;
- Конкурентно и сигурно заплащане;
Средна заплата за сектора
1,280 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,900 лв / месец
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.