Работа Асистент Проектов Ръководител във Враца

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МД ЕЛЕКТРОНИК е един от водещите световни доставчици на решения за предаване на данни в автомобилите и технологичен партньор на автомоб...

    12 May 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Стажант Логистика

МД ЕЛЕКТРОНИК EООД
location_on гр. Враца

icon 1,490 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Стаж
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


МД ЕЛЕКТРОНИК е един от водещите световни доставчици на решения за предаване на данни в автомобилите и технологичен партньор на автомобилната индустрия. Нашите основни компетенции са бързото, сигурно и надеждно предаване на данни в автомобилите.

С повече от 6000 служители по целия свят МД ЕЛЕКТРОНИК е идеално позиционирана в контекста на бъдещия пазар на предаване на данни в автомобилната индустрия.

Стартирайте кариерата си в логистиката! Интересувате ли се как стоките се придвижват по света? Искате ли да научите как се организира транспорт, извършва се митническо оформяне и се гарантира навременното пристигане? Присъединете се към нашия логистичен екип и натрупайте практически опит в динамична международна среда! ​

Вашите отговорности

  • Участие в ежедневните транспортни дейности и съдействие при изготвяне на транспортни документи
  • Запознаване с процесите по планиране и координиране на международни и вътрешни транспорти
  • Придобиване на познания относно митническите процедури и тяхното значение за глобалната търговия
  • Комуникация с вътрешни отдели и външни логистични партньори
  • Съдействие при поддържането на данни в ERP система и при подготовката на справки
  • Възможност за принос към оптимизацията на процеси и решаване на логистични предизвикателства


Вашият профил

  • В момента сте студент или наскоро завършил (например Логистика, Управление на веригата за доставки, Международен бизнес или подобна специалност)
  • Интересувате се от глобалната логистика и обичате структурирана, практическа работа
  • Работите добре в екип, комуникирате ясно и сте проактивни
  • Притежавате основни умения за работа с MS Office (Excel, Outlook, Word)
  • Владеете английски на ниво, подходящо за работа в международен екип (владеенето и на немски език е предимство)


Какво получавате с нас?

  • Платен стаж в международна компания, предлагаща стабилност и възможност за развитие
  • Структурирана, практическа стажантска програма с ментор
  • Възможност да придобиете поглед върху различни отдели в рамките на управлението на веригата на доставки
  • Модерна и приятелска работна среда
  • Възможности за обучение, участие в проекти и много повече


Искате да се присъедините към екипа ни? Очакваме Вашата кандидатура! Ще бъдат осъществени контакти само с одобрените по документи кандидати. Всички заявления ще бъдат разгледани в строга конфиденциалност.

Средна заплата за сектора


1,490 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,800 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, верига на доставките


Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • организиране на бизнес документи
  • оказване на подкрепа на ръководители
  • използване на офис системи
  • извършване на рутинни офис дейности

Необходими основни знания

  • офисен софтуер
  • принципи на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.