Работа Администратор На Онлайн Магазин в Разград
2 нови обяви за работа
-
Нашият екип се състои от повече от 250 човека – изключителни професионалисти и иноватори с богат практически опит, силна мотивация, желан...
-
Ние сме голяма компания с над 25 годишна история на финансовия пазар. Разполагаме с над 50 офиса в цялата страна, а екипът ни е съставен от н...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Фирма „ЕДЕА РИТЕЙЛ“ АД Ви кани да се присъедините към нашия екип на позиция Продавач-консултант в хранителен магазин гр.Разград, ул. "Хайдут Сидер" 2.
Подходящите кандидати са тези, които имат опит на подобна позиция, желание за работа в екип, добри комуникативни умения, възможност за работа на смени и имат средно образование.
Ние Ви предлагаме коректно отношение, добро и редовно заплащане, социални придобивки под формата на ваучери за храна, приятна работна атмосфера.
Документи за кандидатстване - подробна автобиография, придружена със снимка и референции (ако имате такива).
Само одобрени по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю!
Предоставените от Вас данни са лични и попадат по специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. Фирмата се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,060 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
20,000 лв / месец
Продавач-консултант
Продавач-консултантите осъществяват пряк контакт с клиентите. Те им предоставят общи съвети.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- изготвяне на квитанции за продажбите
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- поддържане на връзка с клиентите
- преглеждане на стоки
- боравене с каса
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.