Работа Администратор На Медицински Център в Несебър

1 нови обяви за работа

  • icon 1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    СБР-Несебър АД е една от водещите болници за рехабилитация и физиотерaпия в България. Изпълнителен директор е д-р Пламен Лаков, специалис...

    24 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Медицински секретар/ка

СБР - НЕСЕБЪР АД
location_on гр. Несебър

icon 1,200 лв ~ 1,400 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


СБР-Несебър АД е една от водещите болници за рехабилитация и физиотерaпия в България. Изпълнителен директор е д-р Пламен Лаков, специалист по Физикална и рехабилитационна медицина. Болницата разполага с три отделения разположени непосредствено до морския бряг. Не се изисква стаж от кандидатите.

Осигуровките са за сметка на роботодателя.

Длъжностна характеристика:

  • попълване на документи
  • работа с компютър
Осигурени са храноден и транспортни разходи.

Предимства имат:

  • хора с предишен опит
  • компютърна грамотност

Средна заплата за сектора


1,200 лв ~ 1,400 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

400 лв / месец

максимална

2,500 лв / месец


icon icon icon icon icon

Медицински административен секретар


Медицинските административни секретари работят в тясно сътрудничество със здравните специалисти. Те осигуряват офис поддръжка, например кореспонденция, определяне на срещи и отговаряне на запитвания на пациенти.

Необходими основни умения

  • използване на софтуер за електронни таблици
  • управление на бюджети
  • отговаряне на въпросите на пациенти
  • спазване на поверителност на данните на ползвателите на здравни услуги
  • събиране на общи данни за ползвателите на здравни услуги
  • управляване на служебния график на служителите

Необходими основни знания

  • клинични доклади
  • административни задачи в медицинска работна среда
  • медицинска информатика

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.