Работа Администратор В Офис в Разград

3 нови обяви за работа

  • icon 930 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Изисквания : Завършено средно образовaние - висше е предимство Работа с онлайн базирани програми чужд език Ако сте а...

    08 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...

    22 Oct 2024 Още...
  • icon 930 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Изисквания : Завършено средно образовaние - висше е предимство Работа с онлайн базирани програми чужд език Успешния...

    09 Sep 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Администратор офис

ЕЛИС ИНВЕСТ EООД
location_on с. Разград

icon 930 лв ~ 1,240 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Администратор офис

Изисквания :

Завършено средно образовaние - висше е предимство Работа с онлайн базирани програми чужд език

Ако сте амбицирани да научавате нови умения и знания, то вие сте добре дошли в екипа

Успешният Администратор офис:

  • Винаги намира правилното решение във всяка ситуация.
  • обслужва с усмивка,грижа и доверие.
Проявява човещина, разбиране и внимание към клиента.
  • общува активно с колеги и клиенти и има нагласата “Ще направя нужното”, “Всичко е
възможно” и “Зависи от мен”.
  • се ориентира бързо в нови софтуери.
  • вижда възможностите във всяко предложение и се чувства комфортно в динамиката на
промяната.

Като част от екипа на Офиси на търговските партньори ти ще:

  • приемаш, предаваш и съхраняваш пратки в офиса и свързаните с това документи
  • обработваш парични преводи
Ако се чувстваш комфортно в динамична среда и търсиш място, където тя е ежедневие. Ако обичаш да общуваш с хора, да намираш решение за всяко предизвикателство и не се спираш пред нищо. Ако си отговорен и правиш нещата с мисъл към другите, то Еконт е за теб.

Ние предлагаме трудов договор, който ще бъде подписан с фирма ЕЛИС ИНВЕСТ ЕООД, локален партньор на ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД.

Очакваме да подадеш лично, копие от диплома за зъвършено образование и кратка трудова автобиография на адрес:гр. Разград ул. Осъм 30

Средна заплата за сектора


930 лв ~ 1,240 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.