Работа Администратор База Данни във Варна

1 нови обяви за работа

  • icon 1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...

    15 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис- администратор

ДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД
location_on гр. Варна

icon 1,090 лв ~ 1,240 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжността Офис-администратор

Основни задължения за длъжността:

  • Отговаря на клиентски обаждания; комуникира по телефон и имейл
  • Приема поръчки и ги въвежда в база данни
  • Консултира клиентите при избора на предлаганите от фирмата продукти и услуги
  • Комуникира и подава поръчки към доставчици
Изисквания към кандидата:
  • Добри комуникативни умения в разговор и писмена комуникация
  • Компютърна грамотност, работа с word и excel
  • Притежава умения за работа в екип и умения за работа с клиенти
  • Организираност, дисциплина, уважение и лоялност
  • Възможност да работи в динамична среда
Предлагаме:
  • Работа и възможност за развитие в иновативна среда
  • Коректно отношение, уважение и приятна атмосфера
  • Социален пакет
  • Фирмено обучение
Ако проявявате интерес и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете Автобиография и актуална снимка. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю!

Средна заплата за сектора


1,090 лв ~ 1,240 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.