Работа Администратор База Данни във Варна
1 нови обяви за работа
-
1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис- администратор
1,090 лв ~ 1,240 лв / месец
Пълно описание
Основни задължения за длъжността:
- Отговаря на клиентски обаждания; комуникира по телефон и имейл
- Приема поръчки и ги въвежда в база данни
- Консултира клиентите при избора на предлаганите от фирмата продукти и услуги
- Комуникира и подава поръчки към доставчици
- Добри комуникативни умения в разговор и писмена комуникация
- Компютърна грамотност, работа с word и excel
- Притежава умения за работа в екип и умения за работа с клиенти
- Организираност, дисциплина, уважение и лоялност
- Възможност да работи в динамична среда
- Работа и възможност за развитие в иновативна среда
- Коректно отношение, уважение и приятна атмосфера
- Социален пакет
- Фирмено обучение
Средна заплата за сектора
1,090 лв ~ 1,240 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.