Работа Административен Сътрудник

106 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС АСИСТЕНТ

СИСКОМ ИНЖЕНЕРИНГ АД
location_on гр. София

icon 1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавните администрации в направленията: Телекомуникации; Умен град & ИТС; Сигурност и безопасност; Дигитални технологии и Удостоверяване на съответствие за оптични линии, електрически уредби и съоръжения до 1000V; улично, тунелно, аварийно осветление; фактори на работна, битова и околна среда.

Във връзка с разширяване на екипа ни, търсим мотивиран и отговорен кандидат за позицията Офис асистент.

Основни задължения:

  • Приемане и разпределяне на документооборота, поддържане на регистри и архивиране на прилежащите им документи, водене на справки
  • Обработка на входящи и изходящи пратки
  • Осъществявяване на комуникация и посрещане на гости, колеги, клиенти, доставчици и контрагенти
  • Подпомагане на колегите при изпълнение на ежедневните им задачи, както и в организирането на служебни пътувания - командировъчни, самолетни билети, хотелски резервации
  • Подпомагане при организацията на фирмени събития и инициативи в офиса и извън него
  • Снабдяване с канцеларски и други материали
  • Представляване на Ръководството пред държавни и oбщински институции и служби, като техен упълномощен представител, във връзка с подаване на заявления, извеждане на справки, разрешения и др.
Основни изисквания:

Опит на подобна позиция е предимство Владеене на английски език е предимство Добри компютърни умения Познания в областта на бизнес етикета и воденето на официална комуникация Комуникативни и организационни умения Инициативност, гъвкавост и умение за работа в екип Способност за приоритизиране на задачи и спазване на срокове

Компанията предлага:

Отлични условия на работа в динамична среда с млад и амбициозен екип Реална възможност за лична изява и развитие Мотивиращо възнаграждение, съобразено със знанията, уменията и темповете на развитие Модерно и комфортно работно място

Ако искате да се присъедините към една динамично развиваща се компания, в която ще Ви се предостави възможност за личностно и професионално развитие, изпратете професионална автобиография.

Предоставените от Вас лични данни ще бъдат разглеждани конфиденциално по смисъла на ЗЗЛД и Общия регламент за защита на лични данни (GDPR).

Средна заплата за сектора


1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.