Работа Административен Специалист в Правец
1 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
„НИКИ” ООД е семейна фирма, основана през 1994г. През годините преминaваме през много трансформации (10г. сме били успешен и верен партньор ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Днес, 30г. по-късно можем да се похвалим с широко портфолио от изделия и модерен машинен парк. Използваме различни материали (дърво, месинг, неръждавейка, камък, Кориан, ЛЕД осветление, акрили, стикери и др.). Портфолиото ни от клиенти включва водещи фирми в сферата на търговското обзавеждане и лидери в своята сфера – мода, спортни брандове, козметика извън границите на България.
Ценностите, които споделяме са: открита комуникация, работа в екип, професионализъм, лоялност и фокус към иновациите.
С увеличаването на клиентите ни, активно търсим да разширим екипите си! Ако сте амбициозни и обичате да работите в динамична среда, фирма „Ники“ ООД търси да назначи кандидат “Проектен Мениджър” за работа с ключови корпоративни клиенти. Позицията касае цялостната комуникация на английски, немски или френски език.
Изисквания към длъжността:
- Перфектни комуникативни умения;
- Владеене на минимум един чужд език писмено и говоримо (английски);
- Образование средно, с предимство ще е висше;
- Опит на същата позиция ще се счита за предимство;
- Организираност, умение за работа в екип, комуникативност, съобразителност и находчивост;
- Добра компютърна грамотност;
- Осъществяват връзки с други служители по въпроси, свързани с работата на организацията;
- Отговорност и способност за работа под напрежение.
- Организира кореспонденцията на фирмата;
- Планиране на срещи;
- Следи и отговаря на телефонни обаждания;
- Отговаря на офис email-а на фирмата;
- Посрещане и настаняване на гости на фирмата;
- Получава, обработва и изпраща пратки от и към доставчици на фирмата;
- Поръчва и снабдява офиса на фирмата с офис консумативи, с напитки и храна;
- Организиране на годишния календар за събития на фирмата;
- Организиране на корпоративни подаръци и инициативи;
- Активно участие в маркетинг дейностите на фирмата.
- Работа в екип от млади и мотивирани хора;
- Модерна работна атмосфера;
- Професионално и кариерно израстване;
- Работно време от 8 до 17 часа;
- Покриване на транспортни разходи;
- Столова на територията на фабриката;
- Великденски и коледни бонуси;
- Обучения и тренинги, с придобиване на професионален сертификат;
- Висок стандарт и условия за работа;
- Модерен машинен парк;
- Бонус за пълен присъствен месец;
- Бонуси за препоръчан приятел;
- Подаръци за лични празници;
- Тийм билдинг събития;
- Корпоративни социални събития;
- Културни събития - билети за театър и др.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.