Работа Административен Секретар в Пловдив
2 нови обяви за работа
-
* Детски Парти Център Тон Бонбон - Най-щурия купон! * Ресторант Ton Bonbon Taste The Fun* Екип за декорaции и магазин ТонБонбон&Балон * Сладкарска ра...
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Агенция "Мами-Хелп" ЕООД в гр. Пловдив (Удостоверение за извършване на посредническa дейност №2408 от 06.12.2017 г.) търси енергичен и мотивиран ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ТЕХНИЧЕСКИ И АДМИНИСТРАТИВЕН СЕКРЕТАР
Пълно описание
- Ресторант Ton Bonbon Taste The Fun*
- Екип за декорaции и магазин ТонБонбон&Балон *
- Сладкарска работилница Тон Бонбон *
- Кафетерии West cafe *
- Luna Park* - зала за електронни игри
Предлагаме:
- Обучение - въвеждащо във връзка с спецификата на дейността.
- Отлично заплащане и условия.
- Обработвате документация по трудови договори и трудови правоотношения, администрирате част ТРЗ, изготвяне и администриране на работни графици, клиентски анкети за удоволетвореност и др.
- Онлайн разплащания и онлайн банкиране
- Изготвяте, събирате и обработвате оферти за нашите дейности. Изработвате количествено стойностни сметки, изготвяте оферти.
- Съставяте, изпълнявате доставки /работа със складова програма, инвентаризации/ и сте свързващо звено между различните ни дейности и екипи.
- Обработвате и анализирате информация за оперативната дейност, застрахователни полици, координация с доставчици по външни услуги - счетоводни, правни, служби по трудова медицина и други, архив и организиране на документация.
- Отговаряте и установявате връзка с външни доставчици по различни проекти, по които работим.
- Много добро ниво на комуникация.
- Опит в сферата на администрацията.
- Икономическо образование.
- Добра компютърна грамотност - Офис пакет - отлично владеене на Excel - високо ниво владеене на Excel е необходимо във всеки един аспект.
- Основни познания оперативно ниво счетоводство и ТРЗ.
- Желание да приемете, запомните и използвате голямо количество информация.
- Личностни качества - амбиция, адаптивност, висока емоционална интелигентност и самоорганизираност.
Средна заплата за сектора
1,300 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
2,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.