Работа Административен Организатор в Шумен
1 нови обяви за работа
-
Фирма Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР гр.Шумен Кaндидатът трябва да притежава висока мотивация и желание за работа и раз...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Кaндидатът трябва да притежава висока мотивация и желание за работа и развитие.
Вашите отговорности:
- Извършва подбор, обучение и управление на екип от кредитни консултанти;
- Организира и контролира маркетингови активности в поверения район;
- Планира, отговаря и подпомага за изпълнението на целите в екипа;
- Контролира ежедневното изпълнение на задачите в екипа.
- Изграждане на собствен екип от кредитни консултанти
- Опит на същата позиция ще се счита за предимство;
- Подходящо образование;
- Опит в директните продажби;
- Опит в управлението на екипи;
- Мотивираща, амбициозна и резултатно ориентирана личност.
- Работа в динамична среда;
- Трудов договор; Атрактивни бонуси обвързани с постигнатите резултати;
- Възможност за кариерно развитие;
- Възможност за дългосрочен професионален ангажимент;
Средна заплата за сектора
1,190 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.