Работа Административен Асистент във Видинци
1 нови обяви за работа
-
Описание на позицията: Търсим офис асистент, който да играе ключова роля в административната поддръжка на нашата компания. Вие ще бъдет...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент/Административен сътрудник
Пълно описание
Търсим офис асистент, който да играе ключова роля в административната поддръжка на нашата компания. Вие ще бъдете централната точка за комуникация и организиране на офис дейностите, като осигурите плавното функциониране на работните процеси.
Основни задължения:
- Организация, водене и архивиране на документация и документооборот.
- Изготвяне на справки, отчети и подаване на документи към институции – на място и дистанционно.
- Комуникация с контрагенти, служители и партньори (вкл. чуждестранни) по телефон, електронна поща и на място в офиса.
- Посрещане на гости и посетители, обработка на пратки и административна кореспонденция.
- Следене на срокове, ангажименти, абонаменти, застраховки и текущи проекти.
- Управление и поддържане на офис ресурси, оборудване и работно облекло.
- Организация и координация на настаняването в общежития и жилищни бази.
- Работа със социалните мрежи и поддръжка на онлайн профилите на компанията.
- Изпълнение на текущи задачи, възложени от управителя и ръководството.
- Добро владеене на писмен и говорим английски език; владеенето на друг чужд език ще се счита за предимство.
- Отлична компютърна грамотност (MS Office – Excel, Word, Outlook).
- Шофьорска книжка – активен шофьор.
- Предишен опит на сходна позиция – предимство.
- Висше образование – за предпочитане.
- Добри организационни и комуникативни умения.
- Отговорност, прецизност и внимание към детайла.
- Умение за работа в динамична среда и спазване на срокове.
- Конкурентно възнаграждение и социални придобивки.
- Възможности за професионално развитие и растеж.
- Приятелска и подкрепяща работна обстановка.
- Достъп до обучения и развойни програми.
- Коректно отношение и стабилна работна среда.
Моля, изпратете актуална автобиография и кратко мотивационно писмо. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,520 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.