Работа Административен Асистент във Видинци

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на позицията: Търсим офис асистент, който да играе ключова роля в административната поддръжка на нашата компания. Вие ще бъдет...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис асистент/Административен сътрудник

icon 1,520 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Описание на позицията:

Търсим офис асистент, който да играе ключова роля в административната поддръжка на нашата компания. Вие ще бъдете централната точка за комуникация и организиране на офис дейностите, като осигурите плавното функциониране на работните процеси.

Основни задължения:

  • Организация, водене и архивиране на документация и документооборот.
  • Изготвяне на справки, отчети и подаване на документи към институции – на място и дистанционно.
  • Комуникация с контрагенти, служители и партньори (вкл. чуждестранни) по телефон, електронна поща и на място в офиса.
  • Посрещане на гости и посетители, обработка на пратки и административна кореспонденция.
  • Следене на срокове, ангажименти, абонаменти, застраховки и текущи проекти.
  • Управление и поддържане на офис ресурси, оборудване и работно облекло.
  • Организация и координация на настаняването в общежития и жилищни бази.
  • Работа със социалните мрежи и поддръжка на онлайн профилите на компанията.
  • Изпълнение на текущи задачи, възложени от управителя и ръководството.
Изисквания и квалификации:
  • Добро владеене на писмен и говорим английски език; владеенето на друг чужд език ще се счита за предимство.
  • Отлична компютърна грамотност (MS Office – Excel, Word, Outlook).
  • Шофьорска книжка – активен шофьор.
  • Предишен опит на сходна позиция – предимство.
  • Висше образование – за предпочитане.
  • Добри организационни и комуникативни умения.
  • Отговорност, прецизност и внимание към детайла.
  • Умение за работа в динамична среда и спазване на срокове.
Какво предлагаме:
  • Конкурентно възнаграждение и социални придобивки.
  • Възможности за професионално развитие и растеж.
  • Приятелска и подкрепяща работна обстановка.
  • Достъп до обучения и развойни програми.
  • Коректно отношение и стабилна работна среда.
Кандидатстване:

Моля, изпратете актуална автобиография и кратко мотивационно писмо. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,520 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.