Работа Агент Снабдяване в Костиево

2 нови обяви за работа

  • Purchasing expert

    Glatec

    с. Костиево

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Glatec Ltd. is a production company with international participation specializing in cold metal processing, which is successfully advancing its production towards automation and digitization, leveraging its longstanding traditions, experience, and es...

    18 Nov 2024 Още...
  • Purchasing expert

    Glatec

    с. Костиево

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Glatec Ltd. is a production company with international participation specializing in cold metal processing, which is successfully advancing its production towards automation and digitization, leveraging its longstanding traditions, experience, and es...

    23 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Purchasing Expert

Glatec
location_on с. Костиево

icon 1,890 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Glatec Ltd. is a production company with international participation specializing in cold metal processing, which is successfully advancing its production towards automation and digitization, leveraging its longstanding traditions, experience, and established European standards.

Currently, we are seeking an experienced professional to fill the position of: Purchasing Expert

Main responsibilities:

  • Source and evaluate suppliers to ensure quality and cost-efficiency;
  • Take charge of purchases specific to new projects, ensuring alignment with project timelines and specifications;
  • Act as the primary point of contact for clients regarding procurement matters on new projects;
  • Take part in the preparation of the main points in the contracts with suppliers
  • Negotiate contracts, terms, and pricing with suppliers;
  • Monitor and forecast upcoming levels of demand;
  • Develop and maintain strong relationships with key suppliers;
  • Review and process purchase orders;
  • Collaborate with other departments to understand and meet their procurement needs;
  • Actively communicate with material planning team;
  • Resolve any issues or discrepancies with suppliers and deliveries.
Main requirements:
  • Bachelor’s degree in Business Administration, or a related field;
  • Proven experience as a Purchasing Specialist or in a similar role in manufacturing company;
  • Strong negotiation and communication skills;
  • Proven experience in working with ERP software;
  • Excellent organizational and time-management skills;
  • Ability to work independently and as part of a team;
  • Strong analytical skills and attention to detail;
What We Offer:
  • Interesting job in well-established company;
  • Long-term job with opportunity for development;
  • A collaborative and supportive work environment;
  • Food vouchers;
  • Company transport from Plovdiv.
If you are interested, please send your CV, and we will contact you shortly. Only pre-selected candidates will be invited for interviews. All applications will be treated strictly confidentially.

Средна заплата за сектора


1,890 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

350 лв / месец

максимална

5,350 лв / месец


icon icon icon icon icon

Агент, снабдяване


Агентите по снабдяване избират и закупуват запаси, материали, услуги или стоки. Те организират тръжни процедури и избират доставчици.

Необходими основни умения

  • идентифициране на доставчици
  • поддържане на връзка с клиентите
  • владеене на различни езици
  • следене на тенденциите при цените
  • поддържане на връзка с доставчиците
  • управляване на тръжни процедури

Необходими основни знания

  • нормативна уредба на ембарго
  • принципи за контрол на износа
  • международна нормативна уредба на вноса и износа
  • управление на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.