Работа Technical Support в Шумен

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "ХИКС АГРО ГРУП” е лидер на пазара в агробизнеса продължение на повече от 20 години. През годините компанията се доказа като отличен прим...

    13 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Технически сътрудник

ХИКС ПЕТРОЛ EООД
location_on гр. Шумен

icon 1,510 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


"ХИКС АГРО ГРУП” е лидер на пазара в агробизнеса продължение на повече от 20 години. През годините компанията се доказа като отличен пример за модерно и иновативно земеделие и показа как прилагането на добри практики в развитието и управлението на селскостопанските компании може да се осъществи в български условия. Нашата дейност е организирана в три направления – Земеделие, Търговия и Услуги. Централният ни офис се намира в гр. Шумен. Търговска дейност развиваме в североизточна България в райони Област Шумен, Варна, Добрич, Разград, Търговище, Силистра и Русе.

ПРОФЕСИОНАЛНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  • Приема и обработва заявки свързани с дейността на фирмата;
  • Издава фактури, работи с първични счетоводни документи, обработва плащания;
  • Организира деловодство и осигурява съхранение на документи;
  • Изготвя отчети / месечни, годишни/;
  • Бизнес комуникация с доставчици на компанията.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Умения за справяне със задачи, изискващи бързина, сръчност и коректност при
изпълнение;
  • Дисциплина, лоялност и отговорност;
  • Комуникативни умения и умения за работа в екип;
  • Умения за работа с MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).
УСЛОВИЯ НА ТРУД:
  • Трудов договор и осигуровки;
  • Дългосрочен ангажимент;
  • Коректно и своевременно заплащане;
  • Работно време – стандартно;
  • Почивни дни - официални почивни дни и 20 дни годишен отпуск;
  • Обучение и развитие на база на локални нужди;
  • Динамична и мотивираща среда;
  • Други социални придобивки: служебен телефон.

Средна заплата за сектора


1,510 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

4,300 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Отговорник по членството


Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.

Необходими основни умения

  • администриране на база данни за членството
  • извършване на рутинни офис дейности
  • използване на техники за комуникация
  • предоставяне на услуги, свързани с членството
  • създаване на професионална мрежа
  • управление на членска маса

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • стратегии за продажби

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.