Работа Technical Support в Стара Загора

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма "АЯКС-1" ООД е е българска компания с повече от петнaдесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите...

    14 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Транспортна фирма търси да нaзначи мотивирана и енергична личност на позиция офис сътрудник Подходящите кандидати трябва да притежава...

    14 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС АСИСТЕНТ

АЯКС-1 ООД
location_on гр. Стара Загора

icon 1,070 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Фирма "АЯКС-1" ООД е е българска компания с повече от петнaдесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококачествен продукт. Инвестираме средства, време и усилия, за да поддържаме и развиваме дейността си, да постигаме професионалните си цели. Ние ценим служителите си и полагаме усилия да изградим добри партньорски взаимоотношения с тях. Инвестираме в подобряване на условията за работа, повишаване на професионалната квалификация и заедно вървим към постигането на високи стандарти. Горди сме с екипа, който успяхме да създадем през всичките тези години и да запазим нивото на взаимно уважение и лоялност. Станете част от най-ценния ни ресурс. Компанията ни търси да назначи отговорна и динамична личност за нашия екип на позицията ОФИС АСИСТЕНТ базиран в централния офис на компанията в гр. Стара Загора.

ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:

Посрещане на гости и посетители на фирмата Поддържане на регистър на посетителите Подготовка и координация на срещи, включително резервации за зали. Координиране на куриерски услуги и пощенски пратки. Извършва разнообразни задачи, свързани с дейността на офиса. Организиране и поддържане на професионална офис среда. Организация на телефонни обаждания и имейли Съдействие при административни задачи като подготовка на документи, архивиране и кореспонденция Поръчка на офис консумативи Координира разрешаването на задачи, свързани с поддръжката на офис сградата Спомага при организиране и координиране на бизнес пътувания и фирмени събития Поддържане на ред и чистота в приемната зона.

ИЗИСКВАНИЯ : Минимум средно образование; предимство ще имат кандидати с висше образование Опит на подобна позиция е предимство. Умения за работа в динамична среда. Отлично владеене на български език (писмено и говоримо). Работно ниво на английски или други езици е предимство Умение за работа с офис техника (принтери, скенери и др.). Много добри компютърни умения (MS Office: Word, Excel, Outlook). Отлични комуникативни и междуличностни умения. Организираност и внимание към детайла. Позитивно отношение и проактивност. Поддържан и представителен външен вид, подходящ за работа с клиенти и партньори.

Ако считате, че отговаряте на нашите изисквания и за Вас е предизвикателство да докажете своята компетентност, знания и умения на тази позиция, моля изпратете ни Вашите документи за кандидатстване:
  • Автобиография.
  • Актуална снимка.
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на настоящия подбор.

Средна заплата за сектора


1,070 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.