Работа Technical Support в Стара Загора
2 нови обяви за работа
-
ОТГОВОРНОСТИ: Следи за публикуваните Обществени поръчки и участва при подготовкaта на необходимите документи за участие в тръжните про...
-
1,100 лв / месец (нето) от работодател
ЮСИС Секюрити е една от водещите охранителни компании в България, специaлизирана в реализирането на комплексни охранителни решения. Фи...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Технически сътрудник в офертен отдел
Пълно описание
- Следи за публикуваните Обществени поръчки и участва при подготовкaта на необходимите документи за участие в тръжните процедури – ценово и техническо предложение /ксс, анализи, графици за работа и др. /
- Образование: висше юридическо, икономическо или техническо образование;
- Компютърна грамотност: MS Office, желателно работа с AutoCAD и с ценообразуващи програми /Building manager/
- Работа на подобна позиция, свързана с Обществени поръчки е предимство
- Познаването на действащата нормативна база в областта на строителството и обществените поръчки е предимство .
- за начинаещите - 1300лв. (нето) ,
- за хората с опит мин. 2 год. – мин. 1500лв (нето)
Средна заплата за сектора
1,260 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.