Работа Technical Support в Русе
3 нови обяви за работа
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис. Какво предлага фирмата: работа в сплотен екип...
-
780 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Фирма ДЕНОНА ЕООД с основна дейност: Продажба нa дребно на дамски, мъжки и детски обувки онлайн. Търсим силно амбицирани хора, които иска...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Какво предлага фирмата:
- работа в сплотен екип от млади, позитивни и енергични хора;
- наставник, на когото може да разчиташ при нужда;
- социален пакет и годишни бонуси;
- транспорт или настаняване – по споразумение.
- приема и предава клиентски пратки;
- разговаря с клиенти по телефон;
- работа със специализирани софтуери;
- отговаря за поддръжката на работното място.
- усмихнат и отговорен човек;
- комуникативен;
- да притежава финансова и дигитална култура;
- желание за начално обучение.
Алфа Консулт България ООД - Лиценз № 2579 от 20.07.2018
Средна заплата за сектора
1,400 лв ~ 1,600 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.