Работа Technical Support в Добрич
1 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
- Работа с подемна техника - стaкер, транспалетна количка. Tоваро-разтоварна дейност. Пряка комуникация с клиенти . Работа със специализир...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Администратор офис
1,500 лв ~ 1,800 лв / месец
Пълно описание
- Tоваро-разтоварна дейност.
- Пряка комуникация с клиенти .
- Работа със специализирана програма, разработена за Еконт Експрес.
- Работа с ПОС терминал .
- приема и извършва плащания свързани с куриерските услуги, издава необходимите за това документи ;
- оформя товарителниците за пратките, съгласно разпорежданията на клиентите ;
- консултира клиентите при избора на услуги и опции по доставките ;
- следи и отговаря за правилното и безопасно транспортиране на пратките ;
- изплаща наложени платежи и парични преводи, поддържа изрядни съпътстващите ги документи;
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.