Работа Supply Planner в Перник
2 нови обяви за работа
-
ОУШЪНФЕНДЪРС ЕООД се счита за най-иновативната марка на пазара на фендери от 1985 г. насам. Търсим квалифицирани и талантливи хора, които с...
-
ОУШЪНФЕНДЪРС ЕООД се счита за най-иновативната марка на пазара на фендери от 1985 г. насам. Търсим квалифицирани и талантливи хора, които с...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Резюме на позицията:
От вас се очаква да действате като точка за контакт между ръководители, служители, клиенти и други външни партньори, като гарантирате, че ежедневните дейности се изпълняват правилно и се проследяват навреме.
Допълнителна информация:
Това е позиция на пълен работен ден с трудов договор (според закона) Работно време от 08:00-17:00 часа, включително 1 час обедна почивка и две почивки (по 15 минути)
Отговорности:
- Изготвяне на справки и анализ на ценови листи на транспортни фирми
- Контрол и запис на всички транспортни разходи в системата, анализ на пратки и данни
- Участвайте в управлението на всички пратки, за коректно обслужване на клиентите и правилни цени
- Участие в издаването на всички транспортни документи (транспортни бележки, фактури, кредитни) и митнически документи
- Комуникация със спедитори и митнически брокери по време на цялата процедура на пратката
- Качване на транспортни разходи в ERP системата
- Съхранява стоки и суровини в завода или склада.
- Води кореспонденция с доставчици в България и извън България
- Много добро владеене на английски език.
- Опит в доставката по отношение на процедурата за внос, за предпочитане 1 или 2 години, ще се счита за предимство
- Добра компютърна грамотност (MS Office).
- Опит с ERP система SAP ще се счита за предимство
- Завършено средно и/или висше образование.
- Организирана личност с чувство за отговорност.
- Много добро стартово възнаграждение в зависимост от опита
- Възможности за професионално развитие, в глобална водеща организация
Средна заплата за сектора
1,940 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
350 лв / месец
9,450 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.