Работа Store Assistant Manager в Пазарджик
2 нови обяви за работа
-
Ние сме една от любимите марки на българските клиенти и водеща компания в областта на търговията с облекла. Вярваме, че всеки заслужава д...
-
ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазини BILLA - гр. ПАЗАРДЖИК Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предстaвим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-д...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За магазина ни в Пазарджик търсим опитен и динамичен кандидат за позицията Управител. Като Управител на магазин вие играете основна роля за успеха на нашия бизнес и отговаряте за създаване на идеалната среда за нашите служители и клиенти. Ако се вълнувате от мода, имате успешен опит на ръководна позиция в търговията и умеете да ръководите екипи, бихме искали да се срещнем с вас!
Задължения и отговорности
Организация и контрол на всички аспекти на операциите в магазина - продажби, обслужване на клиенти, управление на стоковите наличности, визуален мърчъндайзинг и служители. Управление на продажбите и постигане на поставените цели, чрез ефективно управление на търговските процеси и изключително обслужване на клиентите. Въвеждане и поддържане на високи оперативни стандарти, чистота и ред в магазина, за да бъде той винаги приятно място за пазаруване. Обучение и развитие на екипа от продавач-консултанти, създаване на позитивна работна среда. Периодично провеждане на оценка на представянето, даване на обратна връзка и идентифициране на възможностите за подобряване представянето на екипа. Управление на стоковите наличности, зареждане със стока и предотвратяване на инвентарните загуби. Поддържане на актуално познание за пазара, конкурентите и даване на предложения за подобряване резултатите на магазина. Отговаряне на оплаквания от клиенти и рекламации, навременно и професионално, за да се подсигури максимално удовлетворение на клиентите.
Изисквания
Висше образование Предишен опит на ръководна позиция в динамична среда с управление на хора. Опит в търговията е предимство. Силни лидерски качества и умение да се мотивират хора. Добри комуникативни умения. Ориентираност към качествено обслужване. Силни организационни умения. Владеенето на английски език е предимство.
Ако модата е ваша страст или искате да работите в динамичен и успешен екип, присъединете се към нас!
Ние предлагаме
Конкурентно заплащане Месечен бонус обвързан с резултатите на магазина Ваучери за храна Намаление за служители в магазините ни Обучение и страхотни кариерни възможности
В LC Waikiki разглеждаме всички кандидатури, които отговарят на изискванията. Ако отговаряте на тях, ще се свържем с вас по електронна поща или телефон.
Средна заплата за сектора
1,650 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
5,400 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Управител, магазин
Управителите на магазини отговарят за дейностите и персонала в специализираните магазини.
Необходими основни умения
- гарантиране на достъпност на инфраструктурата
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- развиване на стратегии за ценообразуване
- заявяване на стоки
- управление на бюджети
- поддържане на връзка с клиентите
Необходими основни знания
- продажбени дейности
- трудовото право
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.