Работа Senior Buyer в Бели извор
2 нови обяви за работа
-
POSITION OVERVIEW: The Senior Buyer strategically manages all procurement activities, ensuring a continuous supply of quality goods, materials, and services at optimal cost. This includes cultivating strong supplier relationships, negotiating favorab...
-
POSITION OVERVIEW: Responsible for purchasing goods, materials, and services to meet company needs while ensuring cost efficiency, quality, and timely delivery. Manages procurement activities, supplier relationships, and cost-saving initiatives. KEY...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
KEY RESPONSIBILITIES:
- Purchase goods, materials, components or services in line with specified cost, quality and delivery targets;
- Ensure continuous supply and proactively communicate potential supply risks or impacts on business operations;
- Monitor market trends, competitor strategies and supplier landscape;
- Research and evaluate cost-saving opportunities and implement effective cost reduction strategies;
- Deliver briefs, updates and reports as and when required;
- Develop creative and innovative procurement processes;
- Develop ideas and strategies to improve operational efficiency, add value, aid business performance and work towards a strategy of continuous improvement;
- Negotiate contracts, improved prices and terms of business with suppliers and review opportunities to make business savings, using negotiation and procurement best practice tools and methods;
- Assess and evaluate suppliers and undertake performance reviews to ensure contract compliance and manage performance improvement activities;
- Explore alternate sources for goods and materials;
- Assess tenders and quotations from potential suppliers;
- Prepare purchase orders in line with final negotiations with selected suppliers and in line with organizational targets and requirements;
- Undertake research on and evaluate existing and new suppliers;
- Contact suppliers to resolve price, quality, delivery or invoice issues;
- Develop and execute procurement strategies;
- Work collaboratively and negotiate and engage with stakeholders and suppliers regarding new projects, supplies and initiatives and advise of impact of change on purchasing and production activities;
- Manage procurement budgets and ensure compliance.
QUALIFICATIONS:
- Highly skilled at building and maintaining effective and productive relationships with key stakeholders and suppliers;
- At least 3 years of experience in same or similar position;
- Bachelor’s degree in business, supply chain, or related field;
- Strong negotiation, communication, interpersonal and influencing skills;
- Analytical, numerically astute with strong proven problem solving abilities;
- Results orientated with the ability to plan and deliver against project deadlines;
- Keen attention to detail and accuracy;
- Proficient in procurement tools and Microsoft Office;
- Experience in SAP will be considered as a plus.
TO APPLY: Please send us your CV and a copy of your university diploma by 28.02.2025 and if you meet our criteria, we will contact you to invite you to an interview. CONTACT: Konstantina Petrova (HR Specialist) - mobile: +359 885 70 08 66. NOTE: Only candidates who have submitted the full set of required documents will be eligible to continue in the selection process. Collected documents will be processed in full confidentiality in accordance with the requirements of GDPR.
Средна заплата за сектора
1,930 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
350 лв / месец
9,450 лв / месец
Агент, снабдяване
Агентите по снабдяване избират и закупуват запаси, материали, услуги или стоки. Те организират тръжни процедури и избират доставчици.
Необходими основни умения
- идентифициране на доставчици
- поддържане на връзка с клиентите
- владеене на различни езици
- следене на тенденциите при цените
- поддържане на връзка с доставчиците
- управляване на тръжни процедури
Необходими основни знания
- нормативна уредба на ембарго
- принципи за контрол на износа
- международна нормативна уредба на вноса и износа
- управление на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.