Работа Sales Coordinator в Стара Загора
2 нови обяви за работа
-
Мениджър продажби, офис Стара Загора „Агрополихим“ АД е една от най-големите компании за производство на азотни, фосфорни и комбиниран...
-
Мениджър продажби, офис Стара Загора „Агрополихим“ АД е една от най-големите компании за производство на азотни, фосфорни и комбиниран...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
„Агрополихим“ АД е една от най-големите компании за производство на азотни, фосфорни и комбинирани торове в Югоизточна Европа и на Балканския полуостров с над 1000 служители, работеща в помощ на иновативното земеделие . Дружеството изповядва дългогодишни корпоративни ценности, които са утвърдили всички компании, част от голямото семейство на „Агрополихим“ АД, като надеждни и предпочитани работодатели в региона. „Агрополихим“ АД предлага сигурност, добра работна среда и социална политика, с цел дългосрочни отношения със своите служители.
Компанията обявява конкурс за свободна позиция Мениджър продажби, офис Стара Загора.
Основни отговорности
- Утвърждаване и разширяване на пазарните позиции на компанията в страната и чужбина;
- Генериране, проследяване и администриране на търговските процеси с клиенти;
- Участие в разработването и прилагането на маркетинговата стратегия и търговската политика;
- Анализ и обобщаване на данни за продажбите и изготвяне на регулярни отчети;
- Контрол върху логистичното обезпечаване на доставките;
- Подпомагане развитието на фирмената политика и координация с търговски екипи, сътрудници и дистрибутори;
- Отговорност за условията по сключваните договори и ценовата стратегия;
- Организация и участие на компанията в специализирани семинари, изложения и бизнес форуми в страната и чужбина.
- Висше икономическо образование - степен „Магистър“;
- Минимум 3 години опит на сходна позиция в сферата на търговията;
- Отлични компютърни умения (MS Office);
- Работа със SAP – предимство;
- Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо;
- Свидетелство за управление на МПС – кат. В;
- Отлични комуникативни умения, проактивност и умение за работа в екип;
- Висока мотивация за професионално и личностно развитие.
- Много добро заплащане и допълнителни социални придобивки;
- Въвеждащо обучение;
- Възможност за работа в динамичен и мотивиран екип в рамките на ясна структура на отговорности;
- Адекватна техническа обезпеченост на работното място;
- Възможност за професионално развитие и реализация в една от най-големите български компании.
- Автобиография;
- Копие от диплом за завършено образование ;
- Други документи, които бихте искали да бъдат взети под внимание.
Всички приложени лични данни ще бъдат обработвани при конфиденциалност и стриктно спазване на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,940 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
450 лв / месец
9,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.