Работа Regional Supervisor
6 нови обяви за работа
-
Платежни услуги и битови сметки Ние сме Изипей АД, просперираща компания с успешен бизнес в платежните услуги и стабилни позиции на паза...
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients, a...
-
“БОДУ СОД” търси да назначи служител за позициятa “Регионален директор”, с адрес гр. Стара Загора. Описание: 1. Работно време съгласно К...
-
“БОДУ СОД” търси да назначи служител за позициятa “Регионален директор”, с адрес гр. Пловдив. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. О...
-
“БОДУ СОД” търси да назначи служител за позициятa “Регионален директор”, с адрес гр. Плевен. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. От...
-
2,330 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
ХОУММАРТ ЕООД е една от водещите компании в сферата на онлайн търговията, монтажа и подръжката на климатична техника за дома и бизнеса в ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим да назначим Регионален мениджър за регион Стара Загора, който включва областите Стара Загора и Сливен.
Работата Ви ще се състои в:
- Организиране и управление на цялостната дейност в офисните мрежи на дружеството в региона;
- Активно взаимодействие с партньорските организации в региона за разширяване и развитие на партньорската мрежа;
- Оптимизиране дейността на офисните мрежи на дружеството в региона;
- Контролиране качественото търговско обслужване на клиентите на дружеството;
- Оказване оперативна подкрепа на служителите в региона по отношение на извършваните административни и търговски дейности;
- Поддържане нивото на мотивация и упражняване на цялостен контрол върху дейността на служителите от региона;
- Провеждане на подбора, обучението и отчетността на служителите.
- Опит в управлението на хора мин. 1 год.;
- Проактивно и ориентирано към клиента поведение;
- Много добри комуникативни и мениджърски умения;
- Умения за работа в екип;
- Активен шофьор;
- Много добри компютърни и финансови умения.
- Работа на постоянен трудов договор;
- Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
- Предизвикателна и отговорна работа;
- Възможност да познавате и прилагате най-добрите практики и новости в областта на финансовите услуги;
- Условия за лично и професионално усъвършенстване;
- Дългосрочна заетост;
- Перспективи за професионално израстване.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,470 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
950 лв / месец
16,650 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Управител, клон на търговско дружество
Управителите на клонове на търговски дружества отговарят за управлението на всички въпроси, свързани с дадено дружество в даден географски район или бизнес клон. Те получават указания от управлението и, в зависимост от структурата на дружеството, се опитват да приложат стратегията му, като я адаптират към пазара, на който извършва дейността си клонът. Те отговарят за управлението на служителите, комуникациите и маркетинговите усилия и проследяват резултатите и целите.
Необходими основни умения
- интегриране на стратегическата основа в ежедневната дейност
- сключване на търговски споразумения
- стопанисване
- прилагане на централните насоки при местните дейности
- осигуряване на законност на стопанските дейности
- полагане на усилия за постигане растеж на предприятието
Необходими основни знания
- принципи на стопанско управление
- стопанско право
- финансов отчет
- финансово управление
- корпоративна социална отговорност
- управление на разходите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.