Работа Purchasing Officer в Бургас
1 нови обяви за работа
-
СТАРС 94 ООД е Българска фирма с традиции и опит във внос и дистрибуция на авточасти, масла, акумулатори и консумативи. Със своята 30 годишн...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент доставки / Purchasing office assistant
Пълно описание
Към нашия мениджърски екип в гр. Бургас търсим талантлива и аналитична личност, която да се присъедини на позицията:
Офис асистент доставки / Purchasing office assistant
Основни отговорности:
- Работа с ERP система и Excel за анализ и прогнозиране на стокови наличности с цел осигуряване на навременни доставки.
- Подпомагане на мениджъра „Доставки“ при изготвяне на предложения за поръчки и поддържане на оптимални складови запаси.
- Обработка на проформи, извършване на сравнение между предложени цени и количества, както и проследяване на промени в условията от доставчици.
- Комуникация с доставчици при необходимост, включително във връзка с цени, срокове на доставка и изпълнение на заявки.
- Обработка на фактури и отговорност за коректното заприхождаване на стоки в ERP системата.
- Поддръжка и актуализиране на номенклатурната база в системата, с цел осигуряване на точност и актуалност на данните.
Какво очакваме от теб:
- Добри комуникационни умения и логическо мислене.
- Отлични умения за работа с Excel.
- Английски език – добро ниво ще е предимство.
- Интерес в сферата на автомобилната индустрия.
- Умение за приоритизиране на задачи и работа в екип.
Какво предлагаме:
- Конкурентно начално възнаграждение с допълнителни бонуси, изплащани два пъти годишно.
- Работа в утвърдена и развиваща се компания с реална перспектива за растеж.
- Обучение, въвеждане в процесите и подкрепа от опитен мениджър.
- Възможност за ползване на служебен транспорт и дистанционна работа до 5 дни в месеца.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.