Работа Purchasing Assistant в Сливен

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими, произведени на Балканите и Източнa Европa. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнася...

    30 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА

icon 1,550 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


"Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими, произведени на Балканите и Източнa Европa. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнасяме за над 20 държави и на 3 континента. Използваме най-новите технологии за тъкане на килими с повече от 200 служители. Всички продукции са Произведени в България. Нашата фабрика е със седалище в Сливен, България.

Позицията е част от Административния отдел на дружеството, което е с основен предмет на дейност производство на килими във фабрика, находяща се в гр. Сливен.

Отговорности и задължения:

  • Контролира процеса по товарене и експедиране на готовата продукция
  • Подготвя коректно инавреме всички необходими документи за експедирането (Packing list, Invoices, CMR , EUR 1 , COO)
  • Организира вноса и износа
  • Координира и контролира работата на транспортните фирми във връзка с експедирането на готовата продукция
  • Докладва за проследяемостта на товарите
  • Обобщава информацията, свързана с логистиката и докладва на Управителя
  • Анализира процеса по логистика и евентуални закъснения
Изисквания:
  • Много добър английски език
  • Висше образование
  • Познания, свързани с процеса по логистика
  • Много добри компютърни умения
  • 1 + години опит на подобни позиции
Ние предлагаме:
  • Стаилна работа и кариерно развитие
  • Сигурност в заплащането
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв
  • Постоянна подкрепа и обучение
Моля, изпращайте ваши актуални автобиографии.

Kандидатурите ще бъдат разгледани под пълна конфиденциалност и само одобрените ще бъдат поканени на интервю!

С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си "МИЛАТ КАРПЕТ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.

Средна заплата за сектора


1,550 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,800 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, верига на доставките


Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • организиране на бизнес документи
  • оказване на подкрепа на ръководители
  • използване на офис системи
  • извършване на рутинни офис дейности

Необходими основни знания

  • офисен софтуер
  • принципи на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.