Работа Public Information Officer в София
2 нови обяви за работа
-
Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Търсим новия супергерой за деца, родители и учители, който да отговаря на запитванията им и да помага за разрешаването на различни пробл...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Имаме 30-годишно успешно присъствие сред лидерите на банковия пазар в България. Ние сме модерна универсална банка, която предлага иновативни продукти и финансови решения на своите клиенти. За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за успешна реализация на амбициозните и талантливите, които имат шанс да израстват в компанията и да станат утрешните успешни лидери.
Присъедини се към нас и бъди част от екипа на Пощенска банка! Пощенска банка е точното място за ТЕБ!
За работа в град София търсим да назначим мотивиран, отговорен и аналитичен колега за ролята на: Експерт Бизнес връзки с клиенти
Отговорности, свързани с позицията са:
- Изпълнява процеса по KYC процедура за потенциални клиенти за Депозитарни услуги;
- Да изпълнява процеса по сключването на договори за депозитарни услуги с нови привлечени клиенти - подготовка, съгласуване с правен отдел и клиентите. Събира всички необходими документи, приложени към договорите. Актуализира досиетата на клиентите съгласно вътрешните правила и процедури;
- Да изготвя месечни фактури към клиентите;
- Равнение и осчетоводяване на получени фактури от чуждестранни депозитари;
- Координиране на процеса по изготвянето на месечните отчети към клиентите;
- Да отговаря за координирането при изготвянето на официални отговори в случай на оплаквания или специфични запитвания от страна на клиентите;
- Съдейства на съществуващи клиенти при разрешаването на различни проблеми от оперативен или административен характер;
- Да регистрира нови клиенти в съответните системи заедно със съгласуваните съответни тарифи и открива сметки на клиенти в чуждестранни депозитари по съответните пазари;
- Да поддържа връзки с местни регулатори и организации (вкл. БНБ, ЦД, БФБ, КФН), като отговаря на отправени от тях запитвания/проверки;
- Да проследява процеса по събиране на данъчни документи от клиентите и процеса по приключването им, отговаря на клиенти по запитвания за специфични данъчни режими
- Равнение и осчетоводяване на получени фактури от чуждестранни депозитари.
Образование и допълнителна квалификация:
- Висше икономическо - финанси, бизнес администрация или други свързани области;
- Компютърна грамотност:
- - Outlook – ниво „напреднали”
- Excel - ниво „напреднали”
- SWIFT – базови познания
- PowerPoint - ниво „напреднали“;
- Английски език – ниво „напреднали”;
- 3 години опит в банковата сферата (стаж в Юробанк България АД).
Професионален ОПИТ и умения:
- Базов или добър опит в областта на Капиталови пазари и операции с финансови инструменти;
- Познаване в детайли на законодателството свързано с пазарите на финансови инструменти;
- Познаване на платежните системи;
- Познаване на Международни Счетоводни Стандарти;
- Опит за работа с основната банкова система СиСофт и други софтуерни системи;
- Умения за поддържане на връзки с клиентите;
- Умения за разрешаване на проблеми;
- Аналитично мислене;
- Умения за работа в екип;
- Добро познаване и спазване на стандартите за професионално поведение;
- Спазване на вътрешните правила и процедури.
Личностни качества:
- Инициативност
- Мотивация
- Добри комуникативни умения
- Организираност, отговорност и конфиденциалност
Предлагаме ти:
- Атрактивно възнаграждение и допълнително финансово стимулиране;
- Възможност за професионално и личностно развитие;
- Ясно дефинирани кариерни пътеки;
- Непрекъснати обучения и програми за развитие на потенциала;
- Допълнително здравно и пенсионно осигуряване;
- Карта Multisport на ппреференциална цена;
- Преференции при ползване на банковите продукти.
Ако желаеш да бъдеш част от успеха на Пощенска банка и да откриеш вселена от нови възможности, изпрати автобиография и актуална снимка.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
Средна заплата за сектора
2,060 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
450 лв / месец
4,150 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.