Работа Project Office Manager в Монтана
1 нови обяви за работа
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати зa растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компанията...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Фирмата търси да назначи отговорен и амбициозен служител за позицията Специалист Логистика.
Изисквания:
- Добри компютърни умения - бази данни, MS Excel, MS Word и др.;
- Завършено висше икономическо или техническо образование-предимство;
- Опит в сферата на логистиката - предимство;
- Опит в сферата на счетоводството и/или работа с ERP-система - предимство;
- Владеене на английски език;
- Умения за работа в екип;
- Отговорност при изпълнение на служебните задължения;
- Готовност за работа в динамична среда;
- Експедитивност и точност.
- Отворени възможности за професионално развитие;
- Отлични условия на труд;
- Работа в утвърдена компания.
Средна заплата за сектора
1,550 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.