Работа Project Associate в Пловдив

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ако искате да сте част от екипа на отдел „Доставки, планиране и контрол, ремонт и инвестиции“ (ДПКРИ) в управление „Логистика“ Ако Вие с...

    25 Nov 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ЕКСПЕРТ, ЛОГИСТИКА

ЕСО ЕАД
location_on гр. Пловдив

icon 1,630 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Ако искате да сте част от екипа на отдел „Доставки, планиране и контрол, ремонт и инвестиции“ (ДПКРИ) в управление „Логистика“ Ако Вие сте комуникативна личност, работите добре в екип, ангажиран сте за постигане на резултати и притежавате умения за решаване на проблеми

ЕСО ЕАД стартира процедура по подбор за заемане на свободна длъжност

ЕКСПЕРТ, ЛОГИСТИКА - град Пловдив

Вашите основни задължения ще са:

  • Участие в процеса по създаване и актуализиране на програмите за региона, за който отговаряте на териториален принцип
  • Участие в дейността по обезпечаване с материали за изпълнението на работния процес
  • Осъществяване рационално управление и контрол на дейностите, свързани с движение, съхранение и разходване на наличните материални ресурси и запаси, при спазване на приетите политики и правила в дружеството
  • Работа в SAP: създаване на РМ поръчки, поръчки за доставки и трансфер
  • Координация при закупуване от търговската мрежа, както и с останалите звена в дружеството по отношение обезпечаването с материали и услуги на работния процес
  • Съставяне, актуализиране и отчитане на План график за обществените поръчки (ПГОП)
  • Участие в комисия по изготвяне на финансови сметки за обектите
  • Участие в обществени поръчки за доставка на материали
От Вас ще очакваме:
  • Добри комуникативни умения
  • Умения за работа в екип
  • Ангажираност за постигане на резултати
  • Самодисциплина и отговорност за действията си и резултатите от тях
Ние ви предлагаме:
  • Постоянен трудов договор
  • Мотивиращо заплащане
  • Отлични социални придобивки
  • Здравна застраховка
  • Допълнително пенсионно осигуряване
  • Карта за спорт на преференциална стойност
  • Допълнителен платен годишен отпуск
  • Въвеждащо обучение по индивидуален план с подкрепата на ментор
  • Екип от утвърдени специалисти и изградени колегиални взаимоотношения
  • Перспектива и развитие в областта на енергетиката
Изискване за заемане на длъжността:
  • Висше техническо или икономическо образование
  • Минимум 2 години опит на същата или сходна позиция
  • Отлични умения за работа с МS Office (предимно с приложението Excel); Работа със SAP. За предимство се счита познаването на модули PM (Planning maintenance-Планирани ремонти), MM (Material Management-Управление на материалите) и IM (Investment management – управление на инвестиционни проекти).
  • Познаване на Закона за обществени поръчки
Ако сте готови да приемете предизвикателството, изпратете автобиография и мотивационно писмо.
  • Всяка изпратена кандидатура ще бъде разгледана. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Подборът ще протече на два етапа:
  • Първи етап – подбор по документи
  • Втори етап – интервю и тест на Excel и SAP
Всички кандидатури ще се разглеждат при стриктна конфиденциалност и ще бъдат обработвани, съгласно Закона за защита на личните данни за целите на настоящия подбор.

Средна заплата за сектора


1,630 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,800 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, верига на доставките


Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • организиране на бизнес документи
  • оказване на подкрепа на ръководители
  • използване на офис системи
  • извършване на рутинни офис дейности

Необходими основни знания

  • офисен софтуер
  • принципи на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.